AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #1 Skrevet 22. juli 2019 Sluttet på p sprøyte 22 april siSte var i januar hadde en slags mens 1 juli som stoppa etter noen minutter og etter det har det ikke kommet noe:) må nevne at jeg hadde mensen helle tiden siden 1 mai. Er dette vanlig ? Prøver å bli gravid så aner ikke hva jeg bør tenke på. takknemlig hvis jeg får svar Anonymkode: 64b73...587
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #2 Skrevet 22. juli 2019 Hvor mange år har du gått på den? For noen tar det opp til ett år før ting er normalt igjen. Jeg fikk mensen som vanlig etter 6mnd, da kom den til samme tid hver mnd. Hadde da gått på p- sprøyte i 10 år. Anonymkode: d84ee...a47
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #3 Skrevet 22. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvor mange år har du gått på den? For noen tar det opp til ett år før ting er normalt igjen. Jeg fikk mensen som vanlig etter 6mnd, da kom den til samme tid hver mnd. Hadde da gått på p- sprøyte i 10 år. Anonymkode: d84ee...a47 Gikk på den i 6 måneder:) bare tok 2 sprøyter. Anonymkode: 64b73...587
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #4 Skrevet 22. juli 2019 Jeg hadde blødninger helt på styr i ett år etter siste sprøyte ( tok også bare 2 stk). Sykluser på 7-72 dager. Blødninger fra 1 til 13 dager. Helt tullete... legen kunne ikke gjøre noe heller da dette var en helt normal bivirkning og kroppen trengte bare tid... etter ett år ble syklusennormal, og etter to normale sykluser ble jeg gravid😊 håper det går raskere for dere👶🏻 Anonymkode: 9f646...a6a 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #5 Skrevet 22. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gikk på den i 6 måneder:) bare tok 2 sprøyter. Anonymkode: 64b73...587 Da vil det nok ikke ta veldig lang tid før du får en mer normal syklus igjen. Jeg førte opp i en app, så var det enklere å holde oversikt. Anonymkode: d84ee...a47
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #6 Skrevet 22. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg hadde blødninger helt på styr i ett år etter siste sprøyte ( tok også bare 2 stk). Sykluser på 7-72 dager. Blødninger fra 1 til 13 dager. Helt tullete... legen kunne ikke gjøre noe heller da dette var en helt normal bivirkning og kroppen trengte bare tid... etter ett år ble syklusennormal, og etter to normale sykluser ble jeg gravid😊 håper det går raskere for dere👶🏻 Anonymkode: 9f646...a6a Takk, håper det selv:) Det har vært ganske vanskelig å bli gravide etter en spontanabort. ble så lei meg og begynte på p sprøyte, menmen. Ganske tullete i 2 måneder ganske deilig å ikke blø nå i disse 3 ukene, men hjelper ikke med å bli gravid. Anonymkode: 64b73...587
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #7 Skrevet 22. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Da vil det nok ikke ta veldig lang tid før du får en mer normal syklus igjen. Jeg førte opp i en app, så var det enklere å holde oversikt. Anonymkode: d84ee...a47 Ja, har en app som heter Flo.. sies at jeg skal ha mensen 31 får krise fingrene det går fort Anonymkode: 64b73...587 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå