AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #1 Del Skrevet 22. juli 2019 Lurer litt på å montere slike som både kan senkes ovenfra og heves nedenfra, er det noen av dere som har slike og kan fortelle om dere er fornøyde eller ikke med dem? Så vidt jeg forstår er det snorer i begge ytterkanter, men jeg tror jeg har sett noen som er festet i skinner på vinduets høyre/venstre side (uten snorer) og disse er jeg veldig nysgjerrig på. Håper på tilbakemelding fra folk som har slike også. Anonymkode: 77c4c...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mask Skrevet 22. juli 2019 #2 Del Skrevet 22. juli 2019 Det er snorer begge sidene oppe og nede, jeg har plissègardiner i alle stuevinduene, av typen Leah. Enkel og grei å montere, du skrur holderen oppi hjørnet oppe og nede enkelt og greit. Kjempefornøyd, brukte persienner før og nå er det mye lysere og fint her. Kjøpte hos kid, der har de mange forskjellig tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #3 Del Skrevet 22. juli 2019 Takk for svar. Anonymkode: 77c4c...3b2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #4 Del Skrevet 22. juli 2019 Har hatt opp/ned plissegardin. De gikk fort i stykker. Ikke verdtmpengene. Har fått ny på reklamasjon, med feste i toppen og snor til å trekke opp/slippe ned. Vil ikke ha flere opp/ned gardiner. Nrukes på soverom og dermed daglig bevegelse. Anonymkode: 27095...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #5 Del Skrevet 22. juli 2019 Jeg har plisse - og lamellgardiner bestilt på mål. Av de to typene, foretrekker jeg lameller. Med plissegardiner føler jeg at det er litt enten eller - vinduene er mer eller mindre dekket til, eller ikke. Med lameller syns jeg det er lettere å regulere. Lamellgardiner er rimeligere og. Jeg tror også at plissegardinene raskere kan bli ødelagt, enten pga bruk eller ved et uhell. Anonymkode: 1aa6a...97a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå