AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #1 Skrevet 22. juli 2019 Jeg har tenkt å overraske samboer med en romantisk stund til helgen. Tenker 3-retters, romantikk og kos Men hva kan jeg lage? Han er nok hjemme hele kvelden så jeg rekker ikke forberede noe. Vil også at det ikke skal ta så alt for lang tid, for jeg vil jo ikke bare stå på kjøkkenet. Vi liker det meste og er glad i å eksprimentere litt. Men det bør jo være noe som ikke er for vanskelig, for kjipt om det ikke blir godt! Anonymkode: 1ed26...f30
Palme Skrevet 22. juli 2019 #2 Skrevet 22. juli 2019 Noe som lager seg selv i ovnen er "enkelt". Svinefilet, laks, steik og lignende. Sammen med grønnsaker. Dette setter du på først, lager says som står på svak varme mens dere spiser forrett. Kalde forretter krever ikke så mye. Selv er jeg glad i kokt asparges. Du kan kjøpe en ferdig saus på meny til dipping. Eventuelt superfersk brød til, det er godt. Mange vil sikkert foreslå melon og skinke, det er enkelt, men personlig liker jeg ikke det (har aldri skjønt greia 😂) Selv hadde jeg nok servert ceviche, synes det er veldig godt. Dessert er en type pudding, panacotta eller is. Noe du kan lage dagen i forveien
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå