AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #1 Skrevet 22. juli 2019 ‘Manspreading’ chair wins award for forcing dudes’ legs together Take a pew, sitting down just got woke! A British student has snagged a nifty design award for creating an anti-manspreading chair. Fed up with men who luxuriate in their seating, University of Brighton student Laila Laurel, 23, fashioned a pair of his and hers chairs that challenge the way men and women “command space.” https://nypost.com/2019/07/19/manspreading-chair-wins-award-for-forcing-dudes-legs-together/ Bra at noen takler dette gigantiske problemet. Anonymkode: bcfba...ee6 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #2 Skrevet 22. juli 2019 Problemet er at menn og kvinner har veldig forskjellige hofter. Å sitte med beina innovervendt er feil anatomisk for menn. Anonymkode: b46b1...2f8 4
SunnivaOslo Skrevet 22. juli 2019 #3 Skrevet 22. juli 2019 Dette blir for dumt. Ærlig talt...Det finnes kvinner som virkelig lider også sitter det en gjeng prinsesser og klager over menn som sprer beina? 2
Gjest ThotSlayer Skrevet 22. juli 2019 #4 Skrevet 22. juli 2019 Dette kommer til å bli kjøpt opp av staten der borte og pusha på folk Vent og se
Gjest Rosetelys Skrevet 22. juli 2019 #5 Skrevet 22. juli 2019 Det er så dumt at jeg har ikke ord for det. Og spesielt den andre versjonen som er laget for at damer skal (wo)manspreade. Vi trenger det ikke! Vi har ikke noe mellom der som trenger plass til å henge fritt. Og virkelig, hvor stort er egentlig problemet? Om mannen ved siden av meg sitter med beina spredt så gjør det faktisk ingenting for mine bein er sammen fordi det er sånn det er naturlig og behagelig for meg å sitte. Og normene i samfunnet sier at damer ikke skal skræve når de sitter.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #6 Skrevet 22. juli 2019 Den eneste gangen skrævende menn irriterer meg er på fly. Det er ikke greit å skræve kneet over halvparten av setet mitt så jeg må sitte med beina samlet vridd i motsatt retning. Ja, det er faktisk menn som er så frekke. Så lenge de skræver innenfor sitt eget sete så skal de få skræve så mye de vil. Anonymkode: 4c9eb...62a 2
Kågebruker Skrevet 22. juli 2019 #7 Skrevet 22. juli 2019 Manspreading er bare tull. Jeg sitter på den måten jeg må. Tar selvfølgelig hensyn, men å sitte sånn som på bildet er bare ukomfortabelt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå