Gå til innhold

Er jeg lesbisk?!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om jeg er lesbisk. 

Jeg blir ikke kåt av å se mannen min eller bilder andre menn nakne. Jeg blir ikke kåt av å se på penis. Men ble derimot litt kåt av å se på meg selv i speilet i en seksuell stilling. Jeg kan se bilde av en kvinne med lite klær, og jeg kan kjenne at jeg blir opphisset. (mest meg selv, og de som ligner på meg). 

Men jeg kunne aldri tenke meg å ha sex med en kvinne. Eller vært sammen med en kvinne. Eller noe annet forhold.. Jeg liker når mannen min var på deilige klær og gjør ting som får meg opphisset. Det er kun han jeg vil ha noe med å gjøre fysisk.. 

Skjønner ingenting. 

Anonymkode: 5189b...bb8

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uff, ingen svar :(

AnonymBruker
Skrevet

Uff da, da får vel jeg svare. Men jeg har ikke noe godt svar altså :P 

Du har aldri prøvd å ha sex med en kvinne? Det er derfor det er så fremmed for deg. Frem til du har prøvd vet du ikke. Eller prøv en swingersclub. Der kan du se på når en annen kvinne har sex. Der får du også oppleve og se om det er noe for deg, å se på, eller å delta. Der er du fri til å sette egne grenser, og til å utforske egne grenser.

Anonymkode: c14af...437

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor spør du om dette igjen? du fikk masse svar sist gang

Anonymkode: 98cfd...0bc

• Liker 1
Skrevet

Jeg var sammen med mannen i 11 år. Og har alltid likt jenter, men "kunne aldri tenke meg med å ha sex me ei" 

Så fikk jeg prøvd meg for litt over et år siden, ei natt på fylla med ei jente (med ok fra mannen) 

Long story short.. flytter snart fra mannen. Vet ikke helt hva jeg er enda, men jeg liker definitivt jenter!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
48 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uff da, da får vel jeg svare. Men jeg har ikke noe godt svar altså :P 

Du har aldri prøvd å ha sex med en kvinne? Det er derfor det er så fremmed for deg. Frem til du har prøvd vet du ikke. Eller prøv en swingersclub. Der kan du se på når en annen kvinne har sex. Der får du også oppleve og se om det er noe for deg, å se på, eller å delta. Der er du fri til å sette egne grenser, og til å utforske egne grenser.

Anonymkode: c14af...437

Oj, det høres litt dristig ut, blir ikke det utroskap. Det ligger ikke i vår livsstil å utfolde oss særlig seksuelt 😂

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor spør du om dette igjen? du fikk masse svar sist gang

Anonymkode: 98cfd...0bc

Du tar nok feil. Sikkert ikke bare meg som lurer på det her 😂

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har aldri hørt om noen som blir opphisset av sitt eget speilbilde. Så ble nysgjerrig, og googlet litt. Kanskje dette passet bedre på deg enn "lesbisk" https://www.pinknews.co.uk/2019/03/06/autosexual-sexually-attracted-yourself/

Anonymkode: d0f15...317

Skal sjekke ut :)

10 minutter siden, Rayo skrev:

Jeg var sammen med mannen i 11 år. Og har alltid likt jenter, men "kunne aldri tenke meg med å ha sex me ei" 

Så fikk jeg prøvd meg for litt over et år siden, ei natt på fylla med ei jente (med ok fra mannen) 

Long story short.. flytter snart fra mannen. Vet ikke helt hva jeg er enda, men jeg liker definitivt jenter!

Spesielt. Var det ikke bare det visuelle som tiltrakk deg, var det noe mer? Hvorfor var det greit for mannen din at du hadde relasjon til noen andre den natten?

Det er det som er interessant, jeg synes ikke det er fristende med et forhold til en av samme kjønn. Jeg liker jo menn. Synes bare det er rart at jeg ikke tenner på å se en penis, men heller vulva og damekropp. Synes selvfølgelig mannen er heftig deilig, akkurat som jeg liker, men jeg blir ikke kåt.

AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, Rayo skrev:

Det er takka for at mannen lot deg prøve.. Menn må aldri tillate slikt.🤨

Anonymkode: 79a2c...66c

AnonymBruker
Skrevet

Du skriver at du blir kåt av damekroppen og ikke mannekroppen selvom du synes mannen er flott. Altså, lesbiske kan jo synes menn er attraktive selv om de ikke tenner på dem. Akkurat som heterofile damer kan synes at andre damer er attraktive uten å tenne på dem. 

Anonymkode: 5c40f...e1a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg blir ikke kåt av å se mannen min eller bilder andre menn nakne.

Ikkje eg heller, mannen min er feit og fleste modellar virker litt homo på meg. Som om demografien ikkje er til hetrofile kvinner. Ingenting i mot homofili, men det tenner meg ikkje. Eg tenner derimot på det som mannen gjør med meg, berøring. At han er sterk og varm, det er sexy. Det visuelle er ikkje så pirrande.

"Jeg blir ikke kåt av å se på penis."

Ikkje eg heller, fleste er ganske ekle. Men det følest godt å ha dei på innsida, følelsen av å bli fylt opp er sexy. Ganske motstridande greie. Synest ikkje vaginaer er meir hot heller.

"Men ble derimot litt kåt av å se på meg selv i speilet i en seksuell stilling. Jeg kan se bilde av en kvinne med lite klær, og jeg kan kjenne at jeg blir opphisset. (mest meg selv, og de som ligner på meg)."

Det trur eg er relativt vanlig, folk kan væra flytande i sin seksualitet. Kanskje du har bifile tendenser? Kanskje har du lyst å væra ho? Du ser for deg at du er den mest sexy kvinna på planeten, og tenner på at menn vil ha ho? Kanskje det er psykologisk?

"Men jeg kunne aldri tenke meg å ha sex med en kvinne. Eller vært sammen med en kvinne. Eller noe annet forhold".. 

Samme her.

Anonymkode: d68b8...4a6

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spesielt. Var det ikke bare det visuelle som tiltrakk deg, var det noe mer? Hvorfor var det greit for mannen din at du hadde relasjon til noen andre den natten?

Det er det som er interessant, jeg synes ikke det er fristende med et forhold til en av samme kjønn. Jeg liker jo menn. Synes bare det er rart at jeg ikke tenner på å se en penis, men heller vulva og damekropp. Synes selvfølgelig mannen er heftig deilig, akkurat som jeg liker, men jeg blir ikke kåt.

Har alltid likt utseende på damer. Damer er pene vesner!

Mannen visste at jeg likte damer, og hadde lyst å prøve.. det var en veninne, så da fikk jeg lov. 

Men sexen.. der var det alt! Det visuelle, det intime, følelsene..ALT! Skal sies at jeg og mannen ikke hadde noe særlig til sexliv fra før av, fordi jeg ikke har tent på han.. på lenge. Han er en super kjekk mann, kjempe snill.. jeg har bare ikke tent.

Men ja, registrerte meg på gaysir.. møtte ei fantastisk dame, og nå skal jeg snart flytte. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er takka for at mannen lot deg prøve.. Menn må aldri tillate slikt.🤨

Anonymkode: 79a2c...66c

Ja.. TENK om han hadde vært med ei ulykkelig dame som ikke var tiltrukket av han.. Det er jo noe han vil. 

Og ja, jeg spurte om vi bare skulle være sammen.. da uten et intimt forhold.. det ville han jo naturligvis ikke. 

Han er en fantastisk mann, tenker litt på andre enn seg selv. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skriver at du blir kåt av damekroppen og ikke mannekroppen selvom du synes mannen er flott. Altså, lesbiske kan jo synes menn er attraktive selv om de ikke tenner på dem. Akkurat som heterofile damer kan synes at andre damer er attraktive uten å tenne på dem. 

Kan man endre tenningsmønstre? Jeg blir kåt av at mannen gjør enkelte ting, og når jeg fantaserer (seksuelt), tenker jeg på meg selv, men blir likevel låt av å se bilder av noen kvinner i seksuell setting. 

Forvirrende :(

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Rayo skrev:

Har alltid likt utseende på damer. Damer er pene vesner!

Mannen visste at jeg likte damer, og hadde lyst å prøve.. det var en veninne, så da fikk jeg lov. 

Men sexen.. der var det alt! Det visuelle, det intime, følelsene..ALT! Skal sies at jeg og mannen ikke hadde noe særlig til sexliv fra før av, fordi jeg ikke har tent på han.. på lenge. Han er en super kjekk mann, kjempe snill.. jeg har bare ikke tent.

Men ja, registrerte meg på gaysir.. møtte ei fantastisk dame, og nå skal jeg snart flytte. 

Ja.. TENK om han hadde vært med ei ulykkelig dame som ikke var tiltrukket av han.. Det er jo noe han vil. 

Og ja, jeg spurte om vi bare skulle være sammen.. da uten et intimt forhold.. det ville han jo naturligvis ikke. 

Han er en fantastisk mann, tenker litt på andre enn seg selv. 

Flott at du fant ut av det ❤️

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikkje eg heller, mannen min er feit og fleste modellar virker litt homo på meg. Som om demografien ikkje er til hetrofile kvinner. Ingenting i mot homofili, men det tenner meg ikkje. Eg tenner derimot på det som mannen gjør med meg, berøring. At han er sterk og varm, det er sexy. Det visuelle er ikkje så pirrande.

"Jeg blir ikke kåt av å se på penis."

Ikkje eg heller, fleste er ganske ekle. Men det følest godt å ha dei på innsida, følelsen av å bli fylt opp er sexy. Ganske motstridande greie. Synest ikkje vaginaer er meir hot heller.

"Men ble derimot litt kåt av å se på meg selv i speilet i en seksuell stilling. Jeg kan se bilde av en kvinne med lite klær, og jeg kan kjenne at jeg blir opphisset. (mest meg selv, og de som ligner på meg)."

Det trur eg er relativt vanlig, folk kan væra flytande i sin seksualitet. Kanskje du har bifile tendenser? Kanskje har du lyst å væra ho? Du ser for deg at du er den mest sexy kvinna på planeten, og tenner på at menn vil ha ho? Kanskje det er psykologisk?

"Men jeg kunne aldri tenke meg å ha sex med en kvinne. Eller vært sammen med en kvinne. Eller noe annet forhold".. 

Samme her.

Anonymkode: d68b8...4a6

Tror vi er ganske så enige😂 

Mannen min spente muskler ista, og den deilige overkroppen hans og selvsikre blikket, kjente jeg ble veldig glad i ham, men ikke kåt 😂

Mannen min har veldig fin kropp, litt mage etter all maten jeg har foret ham med, men han begynner å trene nå, så det blir bra. Flott. 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kan man endre tenningsmønstre? Jeg blir kåt av at mannen gjør enkelte ting, og når jeg fantaserer (seksuelt), tenker jeg på meg selv, men blir likevel låt av å se bilder av noen kvinner i seksuell setting. 

Forvirrende :(

Ja kroppen fungerer sånn, er kjemien god med den du har sex med og vedkommende gjør noe med kroppen din som du liker, så ja da blir man kåt uansett, og da spiller det egentlig ingen rolle om det er en mann eller en dame du har sex med. Men det kan nok hende du trenger å prøve å ha sex med en dame for å finne ut om det føles bra eller ikke for deg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...