AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #1 Skrevet 22. juli 2019 Jeg er 11 dpo, og før jeg la meg i går, oppdaget jeg plutselig at det var brun-rosa på papiret etter å vært på do. Tenkte kanskje det var en tidlig SA, siden min mens har kommet på forventet dag i 1,5 år, uten unntak helt siden prevansjonsslutt. Uansett, når jeg våknet i dag kom det også rosa på papiret, men virker som det kommer bare når jeg har tisset, for når jeg sjekker med en finger (beklager infoen) er det ikke noe farget utflod e.l. Har forøvrig ikke hatt sex på 1,5 uke, så det er rart om det er en rift e.l også.. Har ikke noe smerter, men lurer på om noen har erfaring ift festeblødning? Når fikk dere det, hvor lenge og hvor mye? Eller om en spontanabort eventuelt begynner slik, uten smerter men rosa på papiret? Det er nå ca 12 timer siden jeg oppdaget det, men bare vært på do to ganger. Kjenner jeg gruer meg nesten til å gå på do igjen, i frykt for at det plutselig tar seg opp. Ikke at det er noe jeg kan styre likevel, men 🤭 Håper og krysser fingrene for at dette er en festeblødning. Det blir noen spennende dager 🙏🤰🏽 Anonymkode: e6032...111
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #2 Skrevet 22. juli 2019 👆Tilleggsinfo: forventet mens er lørdag 27.juli. Hilsen TS Anonymkode: e6032...111
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #3 Skrevet 22. juli 2019 Har du tatt test? Min blødning var lyse rosa og hadde mens smerter noen dager før mens:) men mista etterhvert da Anonymkode: 46970...e4b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #4 Skrevet 22. juli 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du tatt test? Min blødning var lyse rosa og hadde mens smerter noen dager før mens:) men mista etterhvert da Anonymkode: 46970...e4b Nei, tenkte det var for tidlig? Da skal jeg ta en test i morgen med morgenurin 😊 Ikke noe mer rosa på papiret nå 🙋♀️ ts Anonymkode: e6032...111
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #5 Skrevet 22. juli 2019 Dette kan veldig fort være en festeblødning. Hcg er gj.snittlig oppdagbart i urin 2-3 dager etter festetidspunkt, så kan være litt tidlig å teste. Lykke til🥰 hold oss oppdaterte🌸 Anonymkode: e8d58...23e
AnonymBruker Skrevet 23. juli 2019 #6 Skrevet 23. juli 2019 På 22.7.2019 den 15.24, AnonymBruker skrev: Dette kan veldig fort være en festeblødning. Hcg er gj.snittlig oppdagbart i urin 2-3 dager etter festetidspunkt, så kan være litt tidlig å teste. Lykke til🥰 hold oss oppdaterte🌸 Anonymkode: e8d58...23e Klarte ikke vente, så tok en rfsu test nå på kveldsurin (ventet ca 5 timer). Fikk en veldig tydelig hvit strek, så da er den vel negativ dessverre. Men venter ikke mens før den 27, så gir ikke opp riktig enda 🥰 Ts Anonymkode: e6032...111
Neutral90 Skrevet 23. juli 2019 #7 Skrevet 23. juli 2019 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Klarte ikke vente, så tok en rfsu test nå på kveldsurin (ventet ca 5 timer). Fikk en veldig tydelig hvit strek, så da er den vel negativ dessverre. Men venter ikke mens før den 27, så gir ikke opp riktig enda 🥰 Ts Anonymkode: e6032...111 Jeg vil ikke gi deg håp, MEN husk at det tar 48 t ca for hcg å doble seg. Jeg mener du kan ha testet for tidlig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå