Gå til innhold

Nabogriser som tror det er fritt frem fordi jeg bor alene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 22 år og bor i mamma sin leilighet i sommer mens hun er på ferie. Hva er greia med naboer som tror at det betyr en enkel mulighet til flørting og sex? At de mer eller mindre har fått årets sommerfling på døra? 

Det bor fem andre par/familier i oppgangen og på den første uka var to av mennene flørtet og hintet helt latterlig rett frem om sex, på grensen til trakassering, uten at mine grenser på det er spesielt snerpete. Dette har skjedd i oppgangen, på vei fra leiligheten til nærmeste holdeplass og i døra mi når én av de ringte på for å "hilse".

Mitt spørsmål til dere er om dere tror at denne oppførselen er noe de har erfaring med at fungerer, eller om det bare er vill fantasi og manglende selvinnsikt som får dem til å tro at nabo type ung + alene + midlertidig = pulings?

Anonymkode: f7526...0b6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 22 år og bor i mamma sin leilighet i sommer mens hun er på ferie. Hva er greia med naboer som tror at det betyr en enkel mulighet til flørting og sex? At de mer eller mindre har fått årets sommerfling på døra? 

Det bor fem andre par/familier i oppgangen og på den første uka var to av mennene flørtet og hintet helt latterlig rett frem om sex, på grensen til trakassering, uten at mine grenser på det er spesielt snerpete. Dette har skjedd i oppgangen, på vei fra leiligheten til nærmeste holdeplass og i døra mi når én av de ringte på for å "hilse".

Mitt spørsmål til dere er om dere tror at denne oppførselen er noe de har erfaring med at fungerer, eller om det bare er vill fantasi og manglende selvinnsikt som får dem til å tro at nabo type ung + alene + midlertidig = pulings?

Ser du spøkelser på høylyst dag, her? 

Anonymkode: f4d3c...338

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Tipper de er kåte 24/7 og når de ser ei ung vakker jente som har kroppen full av sexlyst så spenner jernet seg og jaktinnstinktet kobles på... 

Anonymkode: 9780e...bf0

• Liker 1
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Fantasien er i god behold ser jeg.....

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo ikke normalt, så vet ikke hvilken plass du har havnet på. Tror heller ikke at de som gjør sånt er vant med at de når frem med den slags oppførsel. Men du er sikker på at du er objektiv og ikke overdriver nå? Må nesten spørre da det ser veldig rart ut. 

Anonymkode: 87285...cf9

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva er det som ser så rart ut??

At jeg skriver med humoristisk undertone om noe alvorlig?

Skrevet

Latterlig oppførsel av naboene. Blir mindre av det når du blir eldre 🤣🤣

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mange griser har hatt ekstremt flaks en gang eller to og truffet en ung kvinne med daddy issues og dermed fått suksess. En suksess som har gått til hodet på de og gjort at de har fått blod på tann. Dessverre er det du som må betale prisen.

Anonymkode: a85c7...2ad

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 22.7.2019 den 9.05, AnonymBruker skrev:

Gi beskjed på en måte så de forstår det. Hvis ikke de kutter ut, ring styrer i borettslaget/ huseier eller den som har det overordnede ansvaret. Det der er jo bare uakseptabelt.

Anonymkode: e3dd9...6db

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...