Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes jeg har fått så mange flotte tilbakemeldinger på det forrige innlegget mitt at jeg ønsker å legge ut noe som er litt mer direkte. Enkelt og greit: hvordan skal jeg skaffe meg venner? Som sagt så har jeg Aspergers + sosial angst som gjør det vanskelig for meg å ta initiativ. Jeg er 23 år og har levd mesteparten av livet mitt så langt uten venner. Til tross for alle disse tingene ønsker jeg sterkt å forsøke å endre på ting. Derfor setter jeg pris på om dere kan komme med konkrete forslag til hvordan jeg skal gå frem. Hva enn det måtte være, enten det er noe online, en form for terapi/behandling, noe i møte med fremmede, eller noe annet... vær så snill å skriv det ned for meg her! Tusen hjertelig.

P.S.

Har nylig flyttet til Kristiansand. Kom gjerne med noe spesifikt for det stedet! Har forresten bestemt meg for å prøve å sette opp time med psykolog fra UiA litt i forkant av fadderuken. Da kan jeg forhåpentligvis få noen gode råd om hvordan jeg skal gå frem for å skaffe meg venner under fadderuken. Tenkte også å nevne noen av de viktigste tingene min forrige psykolog påpekte angående mine sosiale egenskaper.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du fikk da mange gode tips i den andre tråden, som du ikke ville ta imot!

Anonymkode: 95213...055

• Liker 2
Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker said:

Du fikk da mange gode tips i den andre tråden, som du ikke ville ta imot!

Anonymkode: 95213...055

Jeg tok imot alle.

AnonymBruker
Skrevet
På 22.7.2019 den 9.06, SignsFromWithin skrev:

Jeg tok imot alle.

Du skriver du har asbergers, hvordan påvirker dette din personlighet eller hva er symptomene? Enklere å hjelpe deg om jeg vet hvordan du er som person 🙂

Anonymkode: c1dbb...a8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...