AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 Har litt for mye forhud, men ikke slik det ser spesielt rart ut. Imidlertid er hodet stort sett dekket når staken står. Det betyr for min egen del noe mindre følelse, i og med at hodet tross alt er mer følsomt enn huden. Det er ikke så voldsomt viktig, men det jeg lurer på er om dere damer merker forskjell på et bart hode kontra et dekket. Skulle tro at et bart hode med sine kanter stimulerer mer innvortes. Når jeg trekker huden tilbake over hodet så langt jeg kan, og strengen i underkant nesten får lyst til å ryke, glir huden tilbake igjen når jeg slipper, og i hvert fall etter et par jukk. Har forsøkt å få samboeren i tale om saken, men hun er uinteressert i både staken og sex generelt. Spurte en annen dame jeg kan snakke fortrolig med om temaet, som sa at hun aldri har kjent forskjell med sine partnere vedrørende den ene eller andre varianten. Hva med dere andre? Noen erfaringer? Vurderer å få utført en delvis omskjæring, slik at huden glir tilbake når staken står og blir der. Har ingenting med størrelsen å gjøre; er ca 19 cm i stiv tilstand Anonymkode: b6bf7...1d7
Jentadi Skrevet 22. juli 2019 #2 Skrevet 22. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Har litt for mye forhud, men ikke slik det ser spesielt rart ut. Imidlertid er hodet stort sett dekket når staken står. Det betyr for min egen del noe mindre følelse, i og med at hodet tross alt er mer følsomt enn huden. Det er ikke så voldsomt viktig, men det jeg lurer på er om dere damer merker forskjell på et bart hode kontra et dekket. Skulle tro at et bart hode med sine kanter stimulerer mer innvortes. Når jeg trekker huden tilbake over hodet så langt jeg kan, og strengen i underkant nesten får lyst til å ryke, glir huden tilbake igjen når jeg slipper, og i hvert fall etter et par jukk. Har forsøkt å få samboeren i tale om saken, men hun er uinteressert i både staken og sex generelt. Spurte en annen dame jeg kan snakke fortrolig med om temaet, som sa at hun aldri har kjent forskjell med sine partnere vedrørende den ene eller andre varianten. Hva med dere andre? Noen erfaringer? Vurderer å få utført en delvis omskjæring, slik at huden glir tilbake når staken står og blir der. Har ingenting med størrelsen å gjøre; er ca 19 cm i stiv tilstand Anonymkode: b6bf7...1d7 Jeg hadde aldri i livet merket forskjell. 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #3 Skrevet 22. juli 2019 Merker bare forskjell på oralsex. Anonymkode: 7bb61...0ec
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #4 Skrevet 22. juli 2019 Hva er problemet? Du har jo 19 cm stor penis. Har du problemer med at du har for mye muskler også? Eller for høy inntekt? Nyt det du har. Les hva som skjer med følsomheten til penis hvis du blir omskåret. Den blir ikke akkurat bedre. Anonymkode: 6b788...76b
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #5 Skrevet 22. juli 2019 Nope! Tror de fleste damer ikke er så følsome at vi kjenner noe til forhuden😁. Anonymkode: 5a2fc...ec8
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #6 Skrevet 22. juli 2019 Samboeren min har forhud som dekker penishodet helt alltid. Forhuden er nesten helt lukket med bare et bittelite hull i tuppen hvor urin og sæd kan komme ut. Jeg merker ingen forskjell under samleie i forhold til menn som har hatt forhud som har gått tilbake. Anonymkode: 2e428...900
kalaush Skrevet 22. juli 2019 #7 Skrevet 22. juli 2019 Bare glem delvis omskjæring, den ødelegger penis. Jeg er omskåret av latterlige religiøse grunner. Det er en grunn til at penis kommer med forhud fra naturens side. Omskåret penis er rett og slett stygg og ubrukelig, mye vanskeligere å runke blant mye annet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå