Orthia Skrevet 7. mai 2005 #1 Skrevet 7. mai 2005 Går det an å finne tilbake til nettside som er tatt ned? Rent konkret skulle jeg gjerne hatt en boligannonse/salgsoppgave som har ligget på Finn og en lokal eiendomsmeglers side. Siden boligen er solgt, er annonse borte. Ligger den fremdeles lagret eller er søkbar noe sted?
Cronos Skrevet 7. mai 2005 #2 Skrevet 7. mai 2005 Tviler på at du finner annonsen hvis den er slettet fra finn. Men du kan jo prøve relevante avis-annonser. Dvs. finne frem Aftenposten fra samme periode.
Crazee Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Eventuelt søke på google - er du heldig er annonsa i cache'n ;-)
Orthia Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #4 Skrevet 8. mai 2005 Eventuelt søke på google - er du heldig er annonsa i cache'n ;-) Det var det jeg også tenkte, men det gikk ikke. Husker bestemt at jeg for en stund siden fant et sted der man kunne søke gamle forsider på nettaviser (ganske moro), men jeg husker ikke hvordan det fungerte. Kanskje det var eieren av nettstedet hadde lagret avissidene på sin server?
vilde Skrevet 8. mai 2005 #6 Skrevet 8. mai 2005 De ligger der fortsatt, men er sikkert ikke søkbare. Vi kjøpte leilighet for 1 år siden, og den jge får fortsatt opp Finn annonsen ved å ha rett finnkode. Hvis du ikke vet finn koden, så vet jeg ikke hvor lett det er. Har du vært inne å sett på denne tidligere? Isåfall kan jo history være et alternativ.
Orthia Skrevet 8. mai 2005 Forfatter #7 Skrevet 8. mai 2005 Hva slags finnkode snakker du om, vilde? Annonsen har jeg sett før, ja. Loggen er så klart slettet...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå