AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 Eller kan man holde det gående år etter år? Anonymkode: d0b96...824
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 Jeg tror det er veldig vanlig at det dabber av hvertfall, og for en god del dør det ut også. Sjelden noen holder det gående i årevis uten at det dabber av veldig etterhvert. Anonymkode: 45d3e...3de 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #3 Skrevet 22. juli 2019 Vi har vært sammen i 11 år nå, og vårt sexliv har bare blitt bedre og bedre ☺️ Anonymkode: f5763...6b5 3
Master1 Skrevet 22. juli 2019 #4 Skrevet 22. juli 2019 Om begge virkelig vil ha et spennende og deilig sexliv så må de jobbe litt for det og våge å snakke åpent om hva som tenner de og hvilke ønsker de har.... M@ster 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #5 Skrevet 22. juli 2019 Når jeg kommer så langt håper jeg virkelig at jeg og min partner kan holde det gående år etter år... Anonymkode: 6ce97...ccf 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #6 Skrevet 22. juli 2019 Etter over 20 år har det bare blitt bedre og bedre. Anonymkode: 0de2d...c39 4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #7 Skrevet 22. juli 2019 Foreldrene mine ble sammen i tenårene. Uten at jeg ville vite noe om sexlivet deres så satte jeg p-sprøyte på moren min helt opp i 50 årene. Når hun sluttet var det pga legen informerte om at pga alder kunne hun trygt slutte, enda var hun "redd" for å bli gravid. Så ja regner med de fortsatt var aktive da etter godt over 30 år sammen. Anonymkode: 0e032...6ab 4
Yrsa Skrevet 22. juli 2019 #8 Skrevet 22. juli 2019 Vanlig? Ja. MÅ det dø ut? Nei. Her spiller ulike faktorer inn, som f.eks: baby/småbarn og dertilhørende mangel på søvn, stress/jobbsituasjon, og ikke minst hvor flinke man er til å kommunisere ønsker, lyster og behov til hverandre i løpet av årene som går. Jeg tenker at frekvens, hvor bra det er osv. varierer i løpet av mange år sammen, men det er viktig å fokusere på å finne tilbake til hverandre og snakke sammen om hvorfor lysten dabber av, eller hva man ønsker av partneren. Svigerforeldrene mine har snart vært gift i 35 år, og de er fortsatt som kaniner. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #9 Skrevet 22. juli 2019 Vi har vært sammen i 13 år nå, og det har ikke dabbet av, men det har vært noen perioder hvor begge har vært litt dårlige til å prioritere sex med hverandre.. F. Eks når vi har jobbet veldig mye og pusset opp hus, da kunne det plutselig gå 14 dager uten så mye som en kjapp en, og under den ene graviditeten min kastet jeg opp veldig mye i 3 måneder, da måtte vi flere ganger avbryte fordi jeg ble dårlig (og frustrasjonen ble ikke mindre av å starte noe en ikke fikk avslutta der og da!). Utover dette har det vært ganske bra, og spesielt de 2-3 siste årene som barna har begynt i barnehage og skole, og klarer mer selv. Både han og jeg er mer mentalt logga på om vi får tid til å prate sammen uten barn, ta en kinodate eller en tur i marka. Så et par timer med barnevakt er heller ikke å forakte når det kommer til å holde sexlivet i live! Både med tanke på kvalitet og kvantitet. Anonymkode: 9afeb...7ad
Nerine_ Skrevet 22. juli 2019 #10 Skrevet 22. juli 2019 Selvfølgelig kan man holde det gående år etter år om man investerer i det!
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #11 Skrevet 22. juli 2019 Det er nok ganske vanlig, ja. Anonymkode: c3fd7...b3f
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #12 Skrevet 22. juli 2019 Det bestemmer vel folk helt selv. Nå har jeg bare vært sammen med samboeren min i sju år, men det er jo en stund. Før vi fikk baby hadde vi sex minimum fire ganger i uka. Sjelden kjappiser, bare f Anonymkode: efbd6...ee5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #13 Skrevet 22. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Det bestemmer vel folk helt selv. Nå har jeg bare vært sammen med samboeren min i sju år, men det er jo en stund. Før vi fikk baby hadde vi sex minimum fire ganger i uka. Sjelden kjappiser, bare f Anonymkode: efbd6...ee5 Er så lei av telefonen min som tydeligvis bestemmer når jeg er ferdig med et innlegg. Vi hadde bare fantastisk sex med mye variasjon, masse orgasmer osv. Ble bare bedre og bedre. Nå med baby på 5 måneder prøver vi å få til to ganger i uka. Fortsatt like herlig. Når vi klarer å opprettholde en noenlunde bra frekvens med en baby som omtrent aldri sover, så vil jeg tro vi skal klare oss bra. Og jeg vet foreldrene mine hadde et aktivt sexliv helt til pappa fikk kreft i femtiårene. Ufrivillig kunnskap 😛 Anonymkode: efbd6...ee5 1
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #14 Skrevet 22. juli 2019 De som påstår at sexlivet ikke dabber av i et langvarig forhold er enten løgnere eller psykotiske. Det behøver ikke å dø helt ut, men hos mange skjer det også. Anonymkode: 64c12...f6a 5
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #15 Skrevet 22. juli 2019 Overhørte 2 menn på egen alder, 40 årene, som snakket om at deres sexliv var over. Kunne ikke la vær å tenke på hvorfor. Selv nyter en sex på det jevne, og hun en ligger med fremstår som like forelsket hver gang en har seg. Ja, vi har vært sammen i snart 20 år. Det er vel slik at: 'Som en reder sover man'. I ettertid er det med et smil om munnen en snakker med disse catchene av noen mannfolk - sine koner. Begrepet "Frustrerte fruer" er jo et godt begrep, så absolutt. Så TS, det varierer nok fra par til par. 23/18 over og ut. Anonymkode: 11cee...d27 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #16 Skrevet 22. juli 2019 44 minutter siden, AnonymBruker skrev: De som påstår at sexlivet ikke dabber av i et langvarig forhold er enten løgnere eller psykotiske. Det behøver ikke å dø helt ut, men hos mange skjer det også. Anonymkode: 64c12...f6a Det vet du ingenting om. Er ikke psykotisk, og jeg og mannen min har aldri hatt så bra sex som nå i femtiåra. Så det så. Det kan gå begge veier, dette sexlivet 😜 Anonymkode: 81ade...bde 3
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #17 Skrevet 22. juli 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det vet du ingenting om. Er ikke psykotisk, og jeg og mannen min har aldri hatt så bra sex som nå i femtiåra. Så det så. Det kan gå begge veier, dette sexlivet 😜 Anonymkode: 81ade...bde Tullprat. Med mindre du bruker uttrykket «bra sex» i en helt annen betydning enn oss andre, tilhører du en av de to kategoriene jeg nevnte. Jeg vet ikke hvilken, men psykotisk er kanskje den mest nærliggende? Anonymkode: 64c12...f6a 1
Hr. Aktiv Skrevet 22. juli 2019 #18 Skrevet 22. juli 2019 Man har som oftest bra sexliv inntil man blir samboere. Da opphører det nesten umiddelbart.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #19 Skrevet 22. juli 2019 22 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tullprat. Med mindre du bruker uttrykket «bra sex» i en helt annen betydning enn oss andre, tilhører du en av de to kategoriene jeg nevnte. Jeg vet ikke hvilken, men psykotisk er kanskje den mest nærliggende? Anonymkode: 64c12...f6a OK, da velger jeg psykotisk. Funker for mæ....! 😂 Anonymkode: 81ade...bde
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #20 Skrevet 22. juli 2019 1 time siden, Hr. Aktiv skrev: Man har som oftest bra sexliv inntil man blir samboere. Da opphører det nesten umiddelbart. Kan bekrefte. Jeg giftet meg og nå er tydeligvis ikke blowjobs en ting lenger. Anonymkode: efee5...09f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå