AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 Hei jeg er jomfru, og jeg lurte bare på hvordan dere menn reagerer når en jente dere skal ha sex med er jomfru. Er det turn off? Kvier meg litt for og si det, og er på en måte litt flau. Jeg er 18 år, og det er liksom ikke det at jeg ikke har hatt sjansen til å ha sex, men mer det at jeg ikke har hatt en kjæreste og har ikke villet gjort det på fest eller med en random fyr jeg møtte på tinder. Og merker at det er veldig trangt nede i underlivet der så vet ikke om det er så mye som får plass hvis det ga mening. I tillegg er jeg redd for at det skal vli kleint pga meg og det at jeg er uerfaren. Takk for svar Anonymkode: 5883a...08b 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 Lol. Jeg er 26 år og jomfru. driter i hva andre tenker på dette tidspunktet. Men klart at det er litt tabu... Fordi Norge er så ''frigjort'' så blir man jo nesten en synder om man ikke har hatt noe. Anonymkode: e70d2...daf 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #4 Skrevet 21. juli 2019 Vet ikke hva du mener med turblogg, men det er ikke uvanlig å være jomfru når man er 18 år. Gjennomsnittlig debutalder for jenter er 17 år og gutter nesten 18 år, så jeg kan ikke skjønne at noen skulle stusse over det. Anonymkode: 6a29e...364 4
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #5 Skrevet 21. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Vet ikke hva du mener med turblogg, men det er ikke uvanlig å være jomfru når man er 18 år. Gjennomsnittlig debutalder for jenter er 17 år og gutter nesten 18 år, så jeg kan ikke skjønne at noen skulle stusse over det. Anonymkode: 6a29e...364 Turn off mente jeg, var autokorrekt Anonymkode: 5883a...08b
Pal Fungi Skrevet 21. juli 2019 #6 Skrevet 21. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Turn off mente jeg, var autokorrekt Anonymkode: 5883a...08b Det var litt morsomt da 😁
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #7 Skrevet 21. juli 2019 Kan ikke skjønne at noen mener det er turnoff. Du har ikke hatt kjæreste, og er ikke av typen som vil få det overstått med hvem som helst. Vær stolt i stedet for usikker. Og for all del fortell det til kjæresten din når du får en, så han er forsiktig og du er trygg. Anonymkode: 7b9f5...1b0 3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #8 Skrevet 21. juli 2019 1 minutt siden, KittyNose skrev: Det var litt morsomt da 😁 Hun har tydeligvis lest turblogger i det siste 😄 Anonymkode: e70d2...daf
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #10 Skrevet 21. juli 2019 1. Du er 18 (hadde heller ikke vært flaut om du var eldre) 2. Nei, det er ikke flaut 3. Hvis de ser på det som noe negativt er de ikke verdt det 4. Et tips er å utforske deg selv slik at du hvertfall har en anelse hva du liker o.l. hvis/når du kommer i en situasjon hvor sex er aktuelt, så føler du deg kanskje mindre "flau" 5. Hvis/når du skal ha sex; ta det med ro, ikke kjør rett på med penetrering, men jobb sakte opp mot det. Anonymkode: c00f6...692 1
Gjest Familytree Skrevet 21. juli 2019 #11 Skrevet 21. juli 2019 Jeg tror at folk i 18 år føler seg trykket i samfunnet. Det er ikke ille at du er en jomfru i denne alderen, du ga deg selv tid og du var moden nok til ikke å gjøre det, eller du fant ikke den rette personen. Personlig er liten erfaring ikke et problem. Alle lever sin seksualitet som de ønsker. Smaken i sengen er veldig subjektiv. Jeg vil heller ikke like å gå ut med en nympho😅😂
Gjest Familytree Skrevet 21. juli 2019 #12 Skrevet 21. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: 1. Du er 18 (hadde heller ikke vært flaut om du var eldre) 2. Nei, det er ikke flaut 3. Hvis de ser på det som noe negativt er de ikke verdt det 4. Et tips er å utforske deg selv slik at du hvertfall har en anelse hva du liker o.l. hvis/når du kommer i en situasjon hvor sex er aktuelt, så føler du deg kanskje mindre "flau" 5. Hvis/når du skal ha sex; ta det med ro, ikke kjør rett på med penetrering, men jobb sakte opp mot det. Anonymkode: c00f6...692 👏👏 Godt tips
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå