Gå til innhold

.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

?

Endret av Expandable86
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

At du er introvert kombinert med at du tydeligvis er mest interessert i kun regelmessig tilgang på sex er kanskje ikke det beste utgangspunktet! Prostituerte kan vel dekke behovet ditt da..?

Hvis du er interessert i å finne en bra dame å dele livet med, så må du nok by litt mer på deg selv og lete etter mer enn bare sextilgang.

Anonymkode: d9acf...534

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hm, hadde ikke forventet en sånn tråd av deg... Trodde du var fornuftig 🤣

Men uansett... Høres ikke ut som du vil ha kjæreste da?

Anonymkode: 68299...eba

• Liker 4
Gjest Mysticgirl
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

😂😂😂

AnonymBruker
Skrevet

La meg gjette: Du er ikke så høy...?  😇

Anonymkode: ba4a1...45b

Skrevet (endret)
På 22.7.2019 den 0.19, AnonymBruker skrev:

Endret av Expandable86
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

La meg gjette: Du er ikke så høy...?  😇

Anonymkode: ba4a1...45b

Høyere enn mange av de jeg ser har dame😏

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, Fornuftig-mann skrev:

Nei, jeg er jo ikke det🤣

Vil gjerne ha kjæreste, men er ikke lett det heller.

Hvor er du fra egentlig? Vestlandet?

Skrevet (endret)
På 22.7.2019 den 0.34, AnonymBruker skrev:

Hvor er du fra egentlig? Vestlandet?

.

Endret av Expandable86
AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du da?

Anonymkode: a509b...303

Skrevet
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvor bor du da?

Anonymkode: a509b...303

Se over

AnonymBruker
Skrevet

Prøv salpeter. En halv teskje i frokostblandingen hver dag, eliminerer visstnok det meste av sexlysten. Noen beskriver det som enormt frigjørende; som å kaste lenkene:)

Anonymkode: 6c51e...c6c

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje du burde satse på å møte noen gjennom en felles interesse; kurs, forening e.l. Regner med at det er enklere for deg å bli kjent med noen over et tema du liker?

Anonymkode: 48c2a...30a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du får gå for noen litt mindre attraktiv enn de du tydligvis ikke har sjans på, da?

Anonymkode: 6ce80...7de

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flytt til Oslo. Her banker sex på døra 😂😂😂

Anonymkode: ab93d...280

Skrevet

Det er kun en mental sperre.  Sett deg selv på en sex-faste. Ingen tanker om sex, ingen berøring av kjønnsorgan. Fokuser på å forbedre deg. Tren opp kroppen og tren på sosiale ferdigheter. Ta det sakte men sikkert. Sett deg klare mål for hva slags partnerforhold du vil ha deg. Før du inngår noe som helst kjæresteforhold må du lære å elske deg selv og være fornøyd med å være i eget selskap. Først da blir du en damemagnet.😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 22.7.2019 den 0.10, Fornuftig-mann skrev:

Jeg må prøve å være mer sosial, men hvordan? Jeg har jo ikke særlig til venner eller noe nettverk! Vet ikke om jeg føler meg trygg på å gå på byen alene heller. Men det er kanskje heller ikke den beste arenaen å finne noen?

Må bytte nick til Frustrert_mann..

Dette er ikke så vanskelig. Nøkkelen til å være sosial er å elske mennesker sånn som dem er. Akseptere ulikheter og andres vaner så lenge er det trivelige mennesker. Ikke henge seg opp på detaljer og småtteri. Ikke dømme, analisere eller nedsnakke. Folk flest er hyggelige. Om man er blid,  snill, har litt humør og forståelse for mennesker går det sikkert bra.

I flere miljøer, gjenger finnes alltid den som er mest utadvendt,morsom  og sosial og en som er stillere. Men det funker bra så lenge man er åpen og positiv med " lett personlighet".

Hvis man begynner å sortere mennesker, henge seg opp på deres ulemper osv så gidder man ikke å være sosial og rett og slett orker ikke dette.

Det at man er litt introvert er ikke et vegg umulig å bryte. 

Har en bekjent som nesten sier ikke et ord i sosiale sammenhenger men smiler ofte, ler av vitsene osv. og som er viktigste er med på ting. Han er ikke atraktiv heler ( i hvertfall ikke i mine øyene men har noe kjempesnilt i ansiktet).Han har veldig fin kjæreste å. ( som man kunne si at hu kunne ha fått det mye bedre, men de trives med hverandre so what). Han er eneste Nordmannen i gjengen- vi andre er utlendinger, men det gjør ikke noe for han. Han har akseptert det, funnet sin vei og trives med de folka mer enn å sitte hjemme og game.  

Så å være sosial er et valg man tar selv. Å ha tilgang på sex er noe man skaper selv. Å ha kjæreste er noe man jobber med selv.

Men alt dette krever litt innsats.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Flytt til Oslo. Her banker sex på døra 😂😂😂

Enig. Det banker sex på døren fra både kvinner og menn.

Anonymkode: 459e6...9c0

Skrevet (endret)

Du har jo utstyret i orden iallefall,  vift litt med det 😉 (sjekket den andre tråden)

Neida, fra spøk til alvor. Nøkkelen er selvtillit ! Jobb med det. Personlighet og trygghet i seg selv er mye viktigere enn feks  utseendet. Veldig kjekke menn vet det som oftest selv og det er veldig lite sjarmerende. 

Endret av Jenny77
Skrevet

Høres ut som du har bikket punktet "desperat", og da skinner det lett igjennom at alt du vil ha er sex, når du da snakker med ei jente..😅 det hjelper deg jo ikke.. hvor gammel er du?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...