AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 Jeg liker å mime, danse til musikk jeg liker. Kan ikke danse så jeg tror ikke verden lider av at jeg gjør i min egen leilighet. Jeg ler av morsomme tanker i mitt eget hode. Historier fra dagen som gikk eller gode minner. Hva med deg? Anonymkode: b1cfc...26a
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 fiser når jeg vil 😛 yoga, diverse meditasjon , musikk som jeg danser til, drømmer meg bort. Anonymkode: efbd8...c83
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #3 Skrevet 21. juli 2019 Hehe... ha innbilte samtaler på engelsk eller tysk. Nå sist hadde jeg en interessant samtale med Till Lindemann. Artig type 😂😂 Anonymkode: de0ee...507 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #5 Skrevet 21. juli 2019 snakker til meg selv med rar stemme hehe Anonymkode: 101b7...fbd
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #6 Skrevet 21. juli 2019 Jeg har også lange samtaler med meg selv, som om jeg snakker i telefonen. Jeg sier bare min side av samtalen da, men kan diskutere som om det er noen andre som snakker tilbake. Får ventilert myyyye på den måten, kjefter på folk som jeg er irritert på. Oftest på engelsk. Trodde det bare var meg Anonymkode: 73e71...080
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå