vaarinn Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 Hei 😃 Samboer og jeg flytter til en nyoppusset og større leilighet, og jeg trenger tips eller råd om farger som passer sammen. Da tenker jeg spesielt på veggfargen som allerede er valgt ut av utleier, og møbler som vi selv skal få tak i. Her er et bilde, beklager dårlig kvalitet, men har ingen andre som er tatt idagslys (enda): Fargen er en slags grønn/gråfarge, og det som ligger på gulvet er en sofa med sjeselong vi har fått tak i, den har en mørk gråfarge. Hvilken farge passer f.eks å ha på spisebord, stuebord, hyller osv? Skal prøve å få tak i mest mulig brukt og til en rimelig pris. Kan jo nevne at kjøkkenet er helt svart, med hvite benkeplater, og en lilla/brunaktig farge på veggen mellom benkeplate og overskap. mvh Vårin 😊
Zienna Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 Helt grei veggfarge og farge på sofa, men det blir veldig kjedelig dersom dere ikke tilfører tekstiler (puter, pledd, teppe) med farge og mønster. Rust-, oransje-, sennepsfarger vil gi karakter til rommet. Dere kan ha alle typer bord, både hvitt, sort og i tre/natur.
Nerine_ Skrevet 21. juli 2019 #3 Skrevet 21. juli 2019 Hvitt eller tre/natur liker jeg best. Jeg syns sorte møbler gir en "mørk" følelse, eller hva jeg skal si. Men det viktigste er jo hva dere liker!
vaarinn Skrevet 22. juli 2019 Forfatter #4 Skrevet 22. juli 2019 7 hours ago, Zienna said: Helt grei veggfarge og farge på sofa, men det blir veldig kjedelig dersom dere ikke tilfører tekstiler (puter, pledd, teppe) med farge og mønster. Rust-, oransje-, sennepsfarger vil gi karakter til rommet. Dere kan ha alle typer bord, både hvitt, sort og i tre/natur. Sant, har foreløpig puter i turkis og oransje, må nesten se det sammen. Har ikke flyttet inn enda, men fikk flytte inn sofan😊 Så herlig da, tenkte at kanskje svart ble for mørkt for den lyse veggen.
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #5 Skrevet 22. juli 2019 Ser ut som veggfargen er Minty breeze. Den er fin. Både beige møbler og mørkere møbler går til den. Anonymkode: 43fec...198
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå