Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2005 #1 Skrevet 7. mai 2005 Nokon som veit om det går an å gjere noko med ein skrivar som skriv flekkete? Er nok blitt litt "søl" inni der etter eg har prøvd å skrive ut på diverse papir... Eksprementering lønner seg visst ikkje nei... Jaja..
Robban43 Skrevet 7. mai 2005 #2 Skrevet 7. mai 2005 Er det en laserskriver som tuller så er det nok ikke anna enn å levere den inn til service. Laserskrivere "brenner" teksten på papiret ved bruk av pulver til motsetning av blekkskrivere. Er det blitt søl av pulver så er det ikke loke lett å rengjøre det sjøl :cry: Tenk på utgiftene dette er ikke billig :veldigsur:
Gjest gjest1 Skrevet 8. mai 2005 #3 Skrevet 8. mai 2005 Hmm... Ingenting å gjere altså? Det er liksom slik at den skriv litt flekkete. Det kjem nokre prikkar på arket når ein skriv ut. Ikkje krise altså, men kjedelig når ein f.eks. skal skrive ut bryllups-invitasjonar...
finnslarken Skrevet 8. mai 2005 #4 Skrevet 8. mai 2005 Jeg skal ikke late som om jeg har en løsning på problemet ditt, men jeg lurer fælt på hva slags laserskriver du har? Vi har flere typer laserskrivere på jobb, de fleste fra HP (LaserJet 4 og 5), og noen nye fra Dell. Tenker bare på hva vi skal være oppmerksomme på mht sånne problemer....
14062003 Skrevet 11. mai 2005 #6 Skrevet 11. mai 2005 Jeg vil tro at problemet løser seg om du kjøper ny toner. Eller rister den toneren du har. Kanskje tørke over den med ei fille?
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #7 Skrevet 12. mai 2005 Jeg vil tro at problemet løser seg om du kjøper ny toner. Eller rister den toneren du har. Kanskje tørke over den med ei fille? Kva er toner????
Crazee Skrevet 12. mai 2005 #8 Skrevet 12. mai 2005 Kva er toner???? Fargestoffet det vert skrive med. Tilsvarande blekket i ein blekkskrivar.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #9 Skrevet 12. mai 2005 Fargestoffet det vert skrive med. Tilsvarande blekket i ein blekkskrivar. Okay, tusen takk for det! Korleis får eg tak i denne "tonaren" då?
Crazee Skrevet 12. mai 2005 #10 Skrevet 12. mai 2005 Opna skrivaren og ta ut toneren, tørk av og sett på plass igjen. Det bør stå i brukarrettleiinga til skrivaren korleis du byttar toner.
Gjest gjest1 Skrevet 12. mai 2005 #11 Skrevet 12. mai 2005 Opna skrivaren og ta ut toneren, tørk av og sett på plass igjen. Det bør stå i brukarrettleiinga til skrivaren korleis du byttar toner. Takk skal du ha! Det skal eg jammen prøve!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå