Annie Skrevet 7. mai 2005 #1 Del Skrevet 7. mai 2005 Hvor får jeg kjøpt det og vent noen hva de koster? Datteren min på 7 er lidenskapelig driller og siden jeg har drillet da jeg var yngre kan jeg lære henne litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 7. mai 2005 #2 Del Skrevet 7. mai 2005 Aner ikke, men du kan jo spørre det lokale korpset hvor de får tak i sine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 7. mai 2005 #3 Del Skrevet 7. mai 2005 Har ingen anelse. Jeg ville bare si at jeg ble litt nostalgisk av denne tråden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 7. mai 2005 #4 Del Skrevet 7. mai 2005 Utrolig hva man kan finne med et lite søk på nettet. http://www.gemusikk.no/sak/001721.asp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Respect Skrevet 8. mai 2005 #5 Del Skrevet 8. mai 2005 Du kan nok finne drillstav i en del musikkforretninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CecilieB Skrevet 8. mai 2005 #6 Del Skrevet 8. mai 2005 Har ingen anelse. Jeg ville bare si at jeg ble litt nostalgisk av denne tråden. Har du vært drillpike? Vet ikke helt om jeg ser deg for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 8. mai 2005 #7 Del Skrevet 8. mai 2005 Ah, kjenner nostalgien kommer snikende her også, ja. Var drillpike på mine yngre dager. Moro var det :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kristin_* Skrevet 28. juli 2007 #8 Del Skrevet 28. juli 2007 Hvor får jeg kjøpt det og vent noen hva de koster? Datteren min på 7 er lidenskapelig driller og siden jeg har drillet da jeg var yngre kan jeg lære henne litt. Hei, er driller og skal skrive ned noen drillsider : -www.lisesdrillogdans.no -drill1.no -drill.no -drillbutikken.com Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drillmamma Skrevet 28. juli 2007 #9 Del Skrevet 28. juli 2007 Har selv en datter som driller, å jeg vet at på http://lisesdrillogdans.no/index.htm har de ganske korte staver for de aller minste. Man kan også få tak i små ranglestaver for de som begynner ekstra tidlig Mener å huske at Lise selger sine drillstaver for rundt 130 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest -eline- Skrevet 28. juli 2007 #10 Del Skrevet 28. juli 2007 ...med tanke på at det er to år siden Annie spurte så får vi håpe datteren allerede har drillet i etpar år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest drillmamma Skrevet 28. juli 2007 #11 Del Skrevet 28. juli 2007 ...med tanke på at det er to år siden Annie spurte så får vi håpe datteren allerede har drillet i etpar år Uff, det la jeg ikke merke til Skjønner ikke hvorfor gamle tråder skal dras fram etter flere år:sur: Men vi får håpe at noen andre med samme spørsmål har fått nyttig informasjon da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Annie Skrevet 30. juli 2007 Forfatter #12 Del Skrevet 30. juli 2007 Hei, er driller og skal skrive ned noen drillsider : -www.lisesdrillogdans.no -drill1.no -drill.no -drillbutikken.com Har selv en datter som driller, å jeg vet at på http://lisesdrillogdans.no/index.htm har de ganske korte staver for de aller minste. Man kan også få tak i små ranglestaver for de som begynner ekstra tidlig Mener å huske at Lise selger sine drillstaver for rundt 130 kr. ...med tanke på at det er to år siden Annie spurte så får vi håpe datteren allerede har drillet i etpar år Det gikk i glemmeboka, så denne gangen var det bra tråden ble dratt opp igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå