Gjest marthepia Skrevet 7. mai 2005 #1 Skrevet 7. mai 2005 Jeg ble så glad for at erik gikk ut av idol i går. Synes han hadde en kjedlig stemme.Synes i hele tatt at det var rart at christian og erik kom seg så langt. Neste fredag tror jeg Tone vil ryke ut..hun er veldig søt og sjarmerenes, men stemmen holder ikke..litt kjedlig stemme. Stemmene til Ali og Jorunn er litt mer "spesielle" og man kan høre på de lenge uten å bli lei. Håper noen av de vinner Hva synes dere andre?
Robban43 Skrevet 7. mai 2005 #3 Skrevet 7. mai 2005 Jorunn må vinne. Spesiellt med tanke på at hun hadde problemer med stemmen flere ganger, men alikevel leverte strålende. Hei Jorunn
Smilla78 Skrevet 7. mai 2005 #5 Skrevet 7. mai 2005 Ali må vinne! Ingen over, ingen ved siden! Jorun er veldig flink hun og, men Ali er noe spesielt!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #6 Skrevet 7. mai 2005 Jorun. Enig. Men for min del er det ikke så ille om Ali vinner, bare ikke Tone stikker av med seieren.
Gjest Spacegirl Skrevet 7. mai 2005 #7 Skrevet 7. mai 2005 Håper Jorun vinner. Ali har en stemme som kun passer til enkelte type sanger. Men syns han gjorde det kjempebra på solo-sangen i går. Der hadde han virkelig valgt riktig låt!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #8 Skrevet 7. mai 2005 Ali bør vinne! Men det hadde ikke forundra meg om han går ut før Tone. Jeg tror at Jorun vinner, men krysser fingrene for Ali... Han er herlig!
Gjest Aurélie Skrevet 8. mai 2005 #10 Skrevet 8. mai 2005 Tone - simpelthen fordi hun synger best av de tre.
fiesta Skrevet 8. mai 2005 #11 Skrevet 8. mai 2005 1 Jorun 2 Tone 3 Ali Er fornøyd bare en av jentene vinner, men helst Jorun. Bare ikke Ali vinner.
Gjest Catwoman Skrevet 8. mai 2005 #12 Skrevet 8. mai 2005 Siden Erik gikk ut, håper jeg på Jorun. Syns egentlig hun har tapt seg litt i løpet av konkurransen, men det har sikkert en del å gjøre med at hun har vært syk. Så hun tar seg vel opp igjen når hun blir frisk. så da er lista mi slik: 1. Jorun 2. Ali 3. Tone
Samantha Skrevet 8. mai 2005 #15 Skrevet 8. mai 2005 1.Ali 2.Tone 3.Jorun Dritlei av at dommarane skryt av Jorun altså. Ho sang rett og slett STYGT på fredag, men likevel: SKRYT SKRYT SKRYT! Tone er mykje flinkare til å synge, men ikkje like mykje artist. Ali har uansett ei nydelig stemme og er virkelig begynt å komme seg på scena, så eg håpar han vinn. Sjølv om det hadde vore kjekt om ei Sogndals-taus stakk av med seieren då :-)
fiesta Skrevet 8. mai 2005 #16 Skrevet 8. mai 2005 Så vidt jeg har hørt så har også Ali fått mye skryt. Og han har ikke så bra stemme som de andre.
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #17 Skrevet 8. mai 2005 Jeg håper Tone vinner for hun er minst like flink til å synge som de andre. Og så har hun en mer behagelig stemme. De andre to er bare utrolig slitsomme å høre på. Spesielt Ali. Han har en veldig spesiell stemme ja, men det har Olga Marie Mikaelsen også....
Gjest Cerise Skrevet 8. mai 2005 #19 Skrevet 8. mai 2005 Usikker på hvem jeg heier mest på, Ali eller Jorun. Det varierer litt, har byttet mellom de et par fredager nå, hehe. Men etter forrige fredag er rekkefølgen 1) Ali 2) Jorun 3) Tone
Catzy Skrevet 8. mai 2005 #20 Skrevet 8. mai 2005 Tone har ikke noe særpreg, det har de to andre. HUn er søt og pen og synger bra, men det er liksom ikke noe "superstjerne" over henne. Jorunn gnistrer det av, og hun har vel vist seg mest allsidig av de tre gjenværende. Ali er flink han også, men ingen superstjerne. Og det er vel det konkurransen går ut på? På den annen side, Kjartan var neimenn ingen superstjerne han heller, men han vant like vel. Ungpikers veier er uransaklige. Catzy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå