Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilken jobb er det og hvordan fant du ut at det var dette du ville jobbe med? 

Skjønner at man ikke er like fornøyd hele tiden og tidvis lei, men hvis du sånn generelt sett liker å gå på jobb :)

Anonymkode: e55f6...112

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber i barnehage. Er utdannet innenfor noe helt annet. Orket ikke det jaget lenger og havnet i en situasjon hvor jeg ikke hadde noe å tape på og søke meg over til barnehage. Trivdes så godt at jeg nå skal bli barnehagelærer 😊 har alltid likt barn/mennesker og etter at jeg selv fikk barn kjente jeg at det ga meg veldig mye å være med de små 😊

Anonymkode: 7fcd7...8f0

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Lærer

Ville vel alltid bli lærer, men det var først i praksis at jeg fant ut at jeg faktisk ville det, da jeg ikke hadde erfaring fra før av.

Anonymkode: 830db...87c

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sykehuslege. Travelt, men kunne ikke tenke meg en annen jobb ☺️

Anonymkode: 78117...010

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ambulansearbeider :) 

visste jeg ville bli det allerede som ung. 

Anonymkode: babc6...0ec

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sykehuslege. Travelt, men kunne ikke tenke meg en annen jobb ☺️

Anonymkode: 78117...010

Kvinne eller mann? 🙂 

Anonymkode: dc506...152

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er tannlege, veldig glad i jobben min. Jobber offentlig.

Anonymkode: da93c...cf7

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Assistent i hjemmesykepleien, nå snart sykepleierstudent. 

Trengte jobb, aldri tenkt at jeg ville jobbe i helsesektoren men når jeg prøvde det så fant jeg fort ut at dette vil jeg jobbe med.

Anonymkode: c1172...39b

• Liker 3
Skrevet

Jobber på akuttmedisinsk. Trives kjempegodt, du vet aldri hva du gjør om fem minutter og jeg trives med det godt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jobber som sykepleier, for tiden i sykehus. Synes det er veldig kjekt. 

Anonymkode: 8ca8f...f16

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, LittDiva skrev:

Jobber på akuttmedisinsk. Trives kjempegodt, du vet aldri hva du gjør om fem minutter og jeg trives med det godt.

Hva jobber du som? 🙂

Anonymkode: 5a24e...254

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvilken jobb er det og hvordan fant du ut at det var dette du ville jobbe med? 

Skjønner at man ikke er like fornøyd hele tiden og tidvis lei, men hvis du sånn generelt sett liker å gå på jobb :)

Anonymkode: e55f6...112

sosialarbeider/sosionom. elsker hvert sekund. 

Anonymkode: 8b3d4...699

• Liker 1
Skrevet

Jobber som regnskapsmedarbeider. Har vel egentlig aldri visst at det var DETTE jeg skulle jobbe med, men hatt lyst til å jobbe på kontor siden jeg var liten, så da ble det sånn 😛 

Men det er ikke selve jobben som gjør at jeg gleder meg hver dag - det er gjengen med fantastiske kollegaer! 😄 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Utdannet sykepleier - jobber som leder i helsevesenet. Stortrives! Bonus er ingen turnus. Det er noe dritt 😖

Anonymkode: e5ec5...e91

AnonymBruker
Skrevet

Ingeniør innen vann og avløp. Høres tørt og gubbete ut (gubbete er det til tider 😅), men det finnes uendelige muligheter i bransjen. Dette var noe jeg fant ut i løpet av studiet. Fagene var veldig spennende og foreleseren var superflink. Hadde også noen år med jobb i andre deler av bygg- og anleggsbransjen som jeg ikke helt trivdes i. Og så er heldigvis arbeidsmiljøet veldig bra :) 

Anonymkode: 646e8...f76

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sivilingeniør bygg. Konsulentfirma. Stor variasjon i oppgavene, alt fra små oppdrag hos private kunder på noen få timer til prosjekt til flere 100 millioner....

Veldig fleksibelt arbeid, der man styrer mye av dagen selv, så lenge man får prosjektene i havn. Det hjelper selvsagt også godt på at man har en meget solid lønn :)

Anonymkode: 272be...e87

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Rådgiver i offentlig forvaltning. Men det er arbeidsmiljøet som gjør at jeg trives så steike godt altså! Verdens beste kollegaer😊

Anonymkode: f58d8...4e9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ambulansearbeider, antakeligvis den beste jobben som finnes ❤️ Uforutsigbar hverdag hvor man blir satt pris på. En gjeng med fantastiske kollegaer som ivaretar hverandre når dagene blir tøffe. 

Anonymkode: f65df...4a6

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Psykiatrien. Fantastisk. Elsker jobben min.

Anonymkode: e97e7...12a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kan  svare selv om jeg ikke elsker den like mye lenger...

Ingeniør - privat næringsliv. Pleide å elske den fordi jeg hadde en ganske stor grad av frihet i hvordan jeg løste oppgaver, oppnådde resultater og hadde hyggelige og flinke kolleger som samarbeidet godt samtidig som vi hadde det morsomt sammen. Organisasjonen var preget av "frihet under ansvar" og selv om oppgaver naturligvis skulle løses så var det i stor grad opp til oss hvordan vi løste dem. Jeg møtte også interessante mennesker utenom den nærmeste organisasjonen.

Jeg stoppet å elske jobben da jeg fikk en ny sjef som er ekstremt kontrollerende, maser stadig vekk og kjefter opp sine ansatte etter tur. Heldigvis ikke bare meg som blir kjeftet opp, da ville jeg trodd noe var virkelig galt med meg. Fra å ha myndighet til å ta beslutninger innen eget fagområde så må nå alt tas opp i komiteer og har vi problemer så får vi stort sett bare beskjed om at noe må gjøres, uten at man egentlig vet hvorfor tiltakene blir gjort. Dessuten er det blitt vanvittig mye papirarbeid for andre instanser i firmaet pga diverse omorganiseringer.

Anonymkode: bc78f...41b

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...