Gå til innhold

Priser på kuvert pr. person på restaurant

Anbefalte innlegg

Gjest Øyvind
Skrevet

Hei. Skal gifte oss neste sommer og skal holde middagen på restaurant med ca. 100 gjester. Ønsker tre retters m/drikke. Festen tar vi på annet lokale senere. Lurer på om noen kan fortelle ca pris på dette slik at man vet litt før man begynner å ringe rundt å forhandle.

Videoannonse
Annonse
Gjest tivoli
Skrevet

prøv Ekebergrestauranten. Vi betaler kr 455 pr kuvert til 75 gjester for mat. Se www.ekebergrestauranten.com for priser på drikke og andre menyer.. Lykke til! Vi sjekket også Madserud Gård, men der var det mye dyrere..

Gjest tivoli
Skrevet

prøv Ekebergrestauranten. Vi betaler kr 455 pr kuvert til 75 gjester for mat. Se www.ekebergrestauranten.com for priser på drikke og andre menyer.. Lykke til! Vi sjekket også Madserud Gård, men der var det mye dyrere..

Gjest tivoli
Skrevet

sorry, innlegget kom to ganger:). Men glemte å spørre om det var i Oslo..

Gjest Øyvind
Skrevet

Fikk tilbud på ca 600 kr pr. kuvert m/vin fra en av Tromsøs bedre hoteller. Da var bryllupssuiten inkludert. Hva tror dere om det?

Gjest Melk
Skrevet

Ca 1300 var prisen vi fikk opplyst på en del finere steder.

Skrevet
Fikk tilbud på ca 600 kr pr. kuvert m/vin fra en av Tromsøs bedre hoteller. Da var bryllupssuiten inkludert. Hva tror dere om det?

Det syns jeg høres rimelig ut!!! Hvis det er et fint sted med god mat ville jeg slått til!

Man må fort regne 1000 kr pr kuvert med drikke når det er på hotell/restaurant når det skal være tre-retters.

Skrevet

Er det lov til å spørre hvilket hotel dette var?

Det er ikke avskrekkende, men heller ikke spesielt billig. I Tromsø er det få restauranter som har kapasitet til å kjøre 100 gjester, men en mulighet er Kysten. Ligg langt unna Scandic, har aldri fått god mat der i større selskaper.

Skrevet

Vi betaler 805 kroner for velkomstdrink, treretters m drikke til maten og kaffe/avec + 2 drikkebonger til kaffen/festen. (de som ikke drikker noe konjakk el.l. til kaffen etter middagen, får en drikkebong de kan bruke til annen drikke. Så det blir vel tre drikkebonger til hver middagsgjest.) Dette er på hotell, men ikke midt i byn.

Skrevet

Vi betaler400,- per pers for 3 retters middag+ drikke. Kommer på maks 1000 per pers. Og blir det såpass, er det nok mange fulle mennesker ja.. Så regner med det blir ca 850 per pers.Det er da inkludert fri drikke til mat, kaffe avec, velkomstdrikk, 2 bonger til hver, servitører, kokk, bryllupssuite..

Gjest Øyvind
Skrevet

Fakse: Det er ikke Scandic nei :o

Har fått ca samme tilbudet på både sas og Rica. Tre-retter med tre glass vin og et glass champagne/muss.vin inkludert bryllupssuite. Har valgt sashotellet på Cora Sandels sal. Syns det var finest og så får gjestene mine billige hotellrom på sashotellet. Det kunne ikke Rica tilby, da det var "høysesong". Festen skal jeg holde i swingklubbens lokaler. Utrolig flott der. Og veldig nært sashotellet.

Gjest -shg-
Skrevet

438,- for 3 retters middag på restaurant (i Tromsø), 40-50 gjester. Drikke kommer i tillegg, og vi betaler for det antall flasker som går med. Totalt blir det vel litt i underkant av 1000,- pr pers for festen.

Skrevet
Fakse: Det er ikke Scandic nei :o

Har fått ca samme tilbudet på både sas og Rica. Tre-retter med tre glass vin og et glass champagne/muss.vin inkludert bryllupssuite. Har valgt sashotellet på Cora Sandels sal. Syns det var finest og så får gjestene mine billige hotellrom på sashotellet. Det kunne ikke Rica tilby, da det var "høysesong". Festen skal jeg holde i swingklubbens lokaler. Utrolig flott der. Og veldig nært sashotellet.

Bra valg! Vi hadde både middag og fest hos swingklubben. Leide inn egen kokk og servitører. Veldig fornøyde med det også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...