AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #1 Del Skrevet 21. juli 2019 Jeg har noen plastbokser fra Europris som jeg benytter til blant annet oppbevaring av klær ut av sesong, sengetøy o.l. Etter dette har vært i boksen i kort tid lukter det helt fryktelig av alt inne i boksen - omtrent som maling. Jeg kan ikke bruke lokk på boksen med sengetøy pga dette. Noen ideer om hvorfor, eventuell annen lagring som kan fungere bedre uten luktproblematikk? Har brukt plast hovedsakelig til ting til oppbevaring i kjellerbod. Den er hverken fuktig eller kald, men føler det "tryggest" med noe lufttett. Er redd for udyr. Anonymkode: ea36e...798 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Del Skrevet 21. juli 2019 Det kan være kjemikalier fra boksen som fester seg i klærne. Jeg ville tatt det opp med europris. Anonymkode: 45ea5...2e5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #3 Del Skrevet 21. juli 2019 Jeg ville brukt smart-store plastbokser som er godkjent for oppbevaring av mat. Det er også lurt å vaske boksene og lufte de godt før man tar de i bruk. https://coop.no/sortiment/obs-sortiment/hjem-og-interior/oppbevaring/plastoppbevaring/smartstore-classic-45?variantCode=563492&gclid=EAIaIQobChMIouuQ3srG4wIVltGyCh2jcAa-EAQYBSABEgINPfD_BwE Anonymkode: 8b50d...1fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #4 Del Skrevet 21. juli 2019 På smart-store plastbokser som jeg kjøpte hos Jernia, sto det i alle fall at de var godkjent for oppbevaring av matvarer. Dette var smart-store-bokser med lokk i flere str helt opp til 65 liter. Nille har også tilbud på smart store bokser med lokk nå. Anonymkode: 8b50d...1fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #5 Del Skrevet 21. juli 2019 29 minutter siden, AnonymBruker skrev: eventuell annen lagring som kan fungere bedre uten luktproblematikk? Vakumposer der man suger ut luften etter å ha fylt inn klærne? Anonymkode: 8b50d...1fc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå