Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest marthepia
Skrevet

Jeg ville aldri hatt noe slikt på veggen hjemme. Synes ikke det er kunst i hele tatt.

Men noen må jo like dette..ellers hadde han ikke holdt på.

Folk er forskjellig...det må bare respekteres :P

Men..nei..ikke fint i hele tatt!

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg ville aldri hatt noe slikt på veggen hjemme. Synes ikke det er kunst i hele tatt.

Men noen må jo like dette..ellers hadde han ikke holdt på.

Folk er forskjellig...det må bare respekteres :P

Men..nei..ikke fint i hele tatt!

Gjest Violetta
Skrevet

Kunst? Ja sikkert, men kunst i denne formen interesserer ikke meg. Jeg ser ikke bort i fra at andre kan ha interesse av det.

Tror ikke kunstneren her lager denne kunsten for at den skal henge på noens stuevegg.

Skrevet

Jeg syns det er ganske stilig, faktisk. Men ville ikke hatt det på veggen. Det passer liksom ikke inn med Salvador Dali...

Gjest seroxata
Skrevet

var jo skitkult å se på, men ville ikke akkurat hengt det opp i stua for å si det sånn :P

Gjest Anonymous
Skrevet

Husk at kunst er ikke bare bildet, men også selve handlingen, og publikums reaksjoner etterpå.

Gjest Anonymous
Skrevet

Først; det er kunst. Personlig synes jeg bildene er fine, men samtidig litt kjedelig at han gjør "det samme" om og om igjen. Hadde ikke gått på mer enn èn utstilling med han, tror jeg.

SÅ: Jeg ville ikke hatt bildene på veggen. Men jeg tror ikke DET er målet hans heller. At noen liker bildene eller verdsetter dem som kunst, har ingen ting å gjøre med om noen har lyst til å ha bildene på veggen i stua. Langt de færreste vegghengte objekter i private hjem (deriblant mitt eget) er kunst. Heller pynt og dekorasjoner, vel.

Til sist: jeg ville nok ikke stilt opp som modell, for jeg er ganske sjenert...

Gjest Anonymous
Skrevet

Ikke i stua men kanskje på soverommet...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...