AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 Vi er nettopp tilbake fra en campingferie i Sverige. Vi hadde hørt mye bra om strendene på Øland og ønsket å prøve ut det. Vi fikk plass på 5-stjernes Böda Sand Camping, rett ved stranden. Vi har etterhvert fått mye erfaring med campingplasser i Sverige, og har kanskje blitt litt kresne. Men Böda skuffet stort. Mye fyll og festing utover natta, mye roping og skriking hele natta, vokse menn som slåss og Politi som må tilkalles for å gripe inn. Mye innvandrererfamilier på camping - overhode ikke noe galt med det, men de har en diskusjonskultur som ufrivillig involverer alt for mange. Store grupper, hardt språk og roping som virker skremmende på små barn. Dusjene var skitne og ble vasket av jålegutter som var mest opptatt med å sjekke håret i speilet. Hver dusj delte sluk med nabodusjen; slukene tok ikke unna så man stod til over tærne i sitt eget og naboens dusjvann... Dassene så ikke ut. Så vårt tips - styr unna! Men flott strand da 🙂 Anonymkode: 8d6fb...6c7
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 Hadde du ikke sett Tv-serien før dere reiste? https://tvguide.vg.no/program/camping-pa-oland/sesong/1/episode/2 Mye Raggare der Anonymkode: 78972...c7d
EvaLena Skrevet 21. juli 2019 #3 Skrevet 21. juli 2019 Jeg hat også vært på Bøda Sand i sommer og ønsker ikke å reise tilbake i en fellesferie igjen. Vi var bare 2 voksne og vi hadde det greit de 3 døgnene vi var der. Eneste jeg ikke likte var at vi hørte «konserten» på stranda veldig godt og det var jo hver kveld. Vi liker musikk og litt liv rundt oss, men ønsker ikke å leve med musikk rundt ørene fra 18-23 hver kveld. Stranda er helt fantastisk og campingen er jo fin, men blir lenge til jeg skal til Bøda igjen. Vi fant en annen plass på Øland som vi falt pladask for. Saxnäs Camping. Der er det fin strand og de har også basseng. Sanitæranlegget var rent og pent. Vi var der tilsammen 6 døgn. Det var underholdning for både voksne og barn og den forstyrret ikke oss på plassen vi lå iallefall. Hvis ikke finnes det en flott camping i Borgholm, den heter Kapelludden. Der er det også strand ig basseng. Kort vei til sentrum. Du går dit på 10 min og Borgholm er utrolig koselig. 2
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2019 #4 Skrevet 22. juli 2019 Vi var på Talludden Camping på Øland for noen år siden. Leide hytte. Fin og rolig campingplass. Trivelig for små barn. Anonymkode: f4c51...706
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå