Gå til innhold

Er mannen din en klåfinger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min benytter ofte anledninger til å klå på meg; pupper, lår, rumpe, skrittet. Han sier han ikke greier holde fingrene unna meg. Forsåvidt simgrende det, men det er også svært slitsom av og til. Når vi legger oss om kvelden vil han gjerne ligge i skje, hold godt rundt brystene mine og lurer seg ofte til å "uheldigvis streife" over brystvortene. 

Jeg har sagt det til han at det kan bli litt mye av og til, og det forstår han. Men han faller raskt tilbake. Han greier virkelig ikke hold fingrene unna. 

Andre som har det slik? Er det jeg som er kjedelig? Jeg gjengleder aldri hans berøringer, da jeg "frykter" det skal utløse mer, eller fremstå som en aksept.

Anonymkode: 69b3a...794

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Anmeld han

Anonymkode: 8b061...084

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Min er også sånn. Utrulig slitsomt...... Flott at jeg tenner han, virkelig!, men det blir så mye...

Anonymkode: 74f84...2c9

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Min gjør det samme ja, men jeg har ingenting i mot det. 

Anonymkode: 230e2...ee0

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja min mann er heldigvis slik. Jeg tar det som kjærlighetserklæringer, kompliment og kos. Så lenge han ikke gjør det foran andre (det gjør han ikke) må han gjerne ta på meg. At han tar mye på meg slik betyr ikke at vi må ha sex hele tiden, men at han liker å kjenne på kroppen min. Det hadde vært synd om han ikke likte det! 

Anonymkode: 6d23b...1bb

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker said:

Ja min mann er heldigvis slik. Jeg tar det som kjærlighetserklæringer, kompliment og kos. Så lenge han ikke gjør det foran andre (det gjør han ikke) må han gjerne ta på meg. At han tar mye på meg slik betyr ikke at vi må ha sex hele tiden, men at han liker å kjenne på kroppen min. Det hadde vært synd om han ikke likte det! 

Anonymkode: 6d23b...1bb

TS her. Det er akkurat slik min mann sier det er også. Han er superhappy med meg, men forventer ikke at det skal bli sex hele tiden. Han sier han bare liker så veldig godt å kjenne på kroppen min. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man må bare øve seg på å skru av mentalt når klåinga begynner, evt forflytte seg til en annen del av huset, ha to tv’er, egen seng, låse badedøra når man dusjer osv

Anonymkode: 04806...e65

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Man må bare øve seg på å skru av mentalt når klåinga begynner, evt forflytte seg til en annen del av huset, ha to tv’er, egen seng, låse badedøra når man dusjer osv

Anonymkode: 04806...e65

Trist....

• Liker 8
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Ja min er og sånn 😂 And i love it :)

AnonymBruker
Skrevet

Ok,

som mann som liker å være nær med kona, ta på henne når vi er sammen, sover sammen etc,

så var dette urovekkende og ubehagelig lesing ..

Anonymkode: d895c...aba

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som dere ikke passer sammen, så du bør nok se deg etter en mann som er slik du vil 🙂 

Trist med kvinner som ikke liker å bli tatt på av sin kjære.

Anonymkode: 6c27a...157

• Liker 6
Gjest Peanut
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg elsker å bli tatt på, men det skjer ikke så ofte 😞 

AnonymBruker
Skrevet

Men blir det aldri for mye?

Når han kommer hjem fra jobb og jeg står og lager middag; han stiller seg bak meg og griper enten om brystene mine og knar, eller at han prøver å stikke hendene ned i fremlommene mine. Morsomt og pirrende noen ganger, men i en travel hverdag blir det litt irriterende...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dere vet ikke hvor heldige dere er! Sett pris på det for svingende! 

Min tar aldri på meg. Virkelig aldri. 

Anonymkode: fea5c...ad2

• Liker 18
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Dere vet ikke hvor heldige dere er! Sett pris på det for svingende! 

Min tar aldri på meg. Virkelig aldri. 

Anonymkode: fea5c...ad2

Enig med deg. Folk klager uansett 😇 Mvh M

Gjest Belle âme
Skrevet

Ja, heile dagen kvar dag. Blir litt mykje, men eg liker det(som oftest).

AnonymBruker
Skrevet

Min mann er sånn, og jeg elsker det :) 

Anonymkode: 7b1a5...3e2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg gjorde det slutt med eksen fordi han var sånn. Jeg gidder ikke å bli tatt i skrittet med en gang jeg kommer hjem eller ha en fys som skal holde rundt puppen min når jeg skal sove, en fyr som grafser meg på rumpa på butikken eller tørrjukker på meg klokken tre på morgenen fordi han ikke får sove. Tar det ikke som komplimenter, føler meg bare som et sex objekt som kan grafses på når som helst. 

Anonymkode: 77d14...ffb

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er fint med kroppskontakt men det kommer et punkt der man ikke lenger tenner på det, fordi det blir så sinnsykt mye. Jeg pleide å ha mange erogene soner, nå kjenner jeg ikke noe lenger fordi de blir tatt på absolutt hele tiden. Det er synd, for nå er det vanskelig å bli kåt. Sonene mine finnes ikke lenger og jeg får ikke tid til å savne sex. 

Anonymkode: 6b806...343

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker said:

Men blir det aldri for mye?

Når han kommer hjem fra jobb og jeg står og lager middag; han stiller seg bak meg og griper enten om brystene mine og knar, eller at han prøver å stikke hendene ned i fremlommene mine. Morsomt og pirrende noen ganger, men i en travel hverdag blir det litt irriterende...

Det hadde ikke jeg taklet! Greit på en kveld der dere har planlagt noe romantisk, men ikke til hverdags der en kommer hjem fra jobb å prøver å få middagen på bordet. 

Anonymkode: ca40f...057

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...