Gå til innhold

Hun stillte i exen sitt undertøy

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

En ny kjæreste spurte om jeg hadde noe liggende etter eksen. Jeg svarte det lå en pappeske med klær som jeg hadde glemt å overlevere. Jeg gikk i dusjen. Da jeg kom tilbake til soverommet fikk jeg et lite sjokk. Hun sto der i eksen sitt undertøy med strømper og høye hæler. Hun lo og syntes seansen var veldig morsom. Jeg synes først det hele var upassende og kleint. Ble etter hvert med på spøken og tente vel litt på det kinky i situasjonen.

Hvordan ville andre reagert?

Anonymkode: 93a6e...323

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg hadde ikke brydd meg. Initiativriks jente ville jeg tenkt. Hun ville vel kanskje «eie det» og skape nye minner med det sånn at du heller skulle huske på henne i stedet for å tenke på eksen.. 

Anonymkode: 70864...81d

• Liker 5
Skrevet

Høres ut som en kul dame spør du meg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Litt underlig egentlig, hadde jeg fått dame og fant en eske med klærne til eksen hennes, hadde det ikke fristet mye å ta på meg underbuksene hans akkurat. :P 

Anonymkode: 78ffc...400

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Når ble det slutt, og hvor lenge har du hatt ny kjæreste. Litt spesielt å ha undertøyet til eksen liggende 😂

Anonymkode: 0330f...f9b

• Liker 4
Skrevet

Kul dame. Respekt.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville stekt vafler og servert de med nyrørte jordbær og kanskje en rømmeklatt. 

Anonymkode: 64316...28a

• Liker 3
Skrevet

Hadde samboeren min stilt i eksen  sine boksere, hadde jeg bedt han fjerne den øyeblikkelig. Men nå hadde ikke jeg hatt interesse av å ha klær etter eksen liggende heller. Hvem søren vil ha det liksom? At dama til TS gjorde det, synes jeg er merkelig. At hun attpåtil lo av det er uhyre umodent og barnslig.

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, OPIgirl skrev:

Hadde samboeren min stilt i eksen  sine boksere, hadde jeg bedt han fjerne den øyeblikkelig. Men nå hadde ikke jeg hatt interesse av å ha klær etter eksen liggende heller. Hvem søren vil ha det liksom? At dama til TS gjorde det, synes jeg er merkelig. At hun attpåtil lo av det er uhyre umodent og barnslig.

Synes det vitner om lite respekt for eksen. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når ble det slutt, og hvor lenge har du hatt ny kjæreste. Litt spesielt å ha undertøyet til eksen liggende 😂

Helt klart spesielt, jeg ville ha blitt kvitt esken med klær så fort som mulig, ringt eksen og bedt henne hente den snarest, eller gi meg adressen så jeg kunne ha sendt den fra meg. :)

Anonymkode: 78ffc...400

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun ville ha trekant med eksen? 

Anonymkode: c1d30...5c3

AnonymBruker
Skrevet

Hadde ikke jeg likt. 

Anonymkode: f9c35...056

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Her var det mange som ikke har humor ja.. She's a keeper! :)

Anonymkode: 97b97...84a

Skrevet

Hun synes dette spennende. Skulle overraske. Tanken på at du skulle pule henne i eksens outfit fikk hun kåt og våt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...