Gå til innhold

Hvordan er du som mann eller mannen din?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er du kosete eller han? 

Tenker da klem/kyss/sitte inn til og evt leie. 

Liker så godt sånt og ønsker en sånn mann. 

Anonymkode: 137c9...abf

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen er den kosete av oss. Ligge inntil, ta på, kysse, klemme. Men leie i hånda er det jeg som er ivrigst på.

Liten utfordring at vi har "motsyklisk" sexlyst: hos han avler sex sex, men hos meg er det full drenering. Når jeg har fått orgasme, tar det noen dager å bygge lysten opp igjen. Hos han er det motsatt; han har veldig lyst på mer, men dabber raskt av etter noen dager. Så da er vi i en situasjon han har lyst når jeg ikke har lyst, og jeg har lyst når han ikke har. Men jeg greier alltid lure han igang...

Anonymkode: 140fb...b4a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var nok hakket med glad i sånt enn han(nå x), men han lot meg få tilnærmet all den nærheten jeg ønsket. Det var kun få ganger at han måtte si nei, og da hadde han en grunn.

Min nåværende kjæreste er også veldig intim, men på en annen måte. Det er en mer avbalansert nærnet mtp. å sitte i en armkrok, ligge på armen osv., men det er langt mer kyssing, både på lepper men også hals, kinn, hode osv., samme med berøring osv. Helt annerledes. Han er ikke norsk da så mulig det er noe der:P

Anonymkode: c05ea...a07

Skrevet

Jeg elsker å sitte inntil, kysse og kose, når vi er alene. Ønsker å leie noen ganger når vi går ute.

Ha henne i armkroken når vi ser på tv.

Men dessverre er ikke hun slik, ønsker å sitte for seg selv, ønsker ikke leie osv..

Virker noen ganger som hun ikke vil vise offentlig at vi er glad i hverandre ( kan jo ha med oppvekst og oppdrsgelse å gjøre selv om hennes søstre ikke er slik..)

når vi er alene, kan det jo hende hun er redd litt kos og klem, skal være en innvite til mer, og at hun er redd jeg skal tro det er fritt frem for litt mer intim berøring.. litt trist egentlig for jeg savner den nærheten og kosen det er bare å sitte inntil hverandre, holde i hånden osv.

• Liker 1
Skrevet

Mannen min er KÅT, dvs vi er for så vidt kåte begge to, men jeg er nok den som er mest kosete for å si det sånn. Han er hva jeg liker å kalle "ballekåt", han alltid klar for et eller annet som gir han utløsning ha ha, det være seg en BJ, runk eller samleie. 

Selvsagt ikke så svart hvitt, men det er vel litt typisk menn.. 

Skrevet

Jeg er kosete, men har aldri truffet noen damer som egentlig vil kose. 

AnonymBruker
Skrevet

Syns vi begge er like kosete og like rå seksuelt. Vi holder alltid hender ute, han tar armen rundt meg i butikk-kø etc. Masse kyss, klem, stryking og massasje. Og mange gode ord og beundrende blikk❤

Anonymkode: 2cfcd...4a5

AnonymBruker
Skrevet

Vi koser, klemmer, kysser ofte til og med hunden blir sjalu, holder så å si aldri hender, føler det blir liksom litt "fjortis" kjæreste greier 

Anonymkode: bd4c5...3f8

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi koser, klemmer, kysser ofte til og med hunden blir sjalu, holder så å si aldri hender, føler det blir liksom litt "fjortis" kjæreste greier 

M40

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nok den aller mest kosete av oss, og har utvilsomt fysisk kontakt som mitt primære kjærlighetsspråk. Han er likevel også glad i å holde hender, legger armen rundt meg, og elsker at jeg stryker han på ryggen. Definitivt også glad i kos, altså.

Anonymkode: 0c6ce...abc

Skrevet

Vi er begge like glad i kroppskontakt. Jeg elsker å bli strøket på ryggen, over håret, osv. Men synes det er pyton å stryke på andre. Han elsker derimot å stryke på meg, men synes bare det kiler hvis jeg stryker på ham. Så vi passer godt sammen 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...