Gå til innhold

Sommerkjole str xl

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 176 høy, har ca 20 kilo overvekt og har stor byste. Forslag til hvor jeg kan finne en lang sommerkjole der magen ikke synes så godt? 

Anonymkode: 24a1c...4b6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Zizzi

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tusen takk for svar, jeg likte godt den i sort og gul og den i blå med blomster fra Floyd. Men dessverre var begge utsolgt i min størrelse. Er ikke så glad i å kjøpe og prøve klær, så usikker på hva jeg liker egentlig. Har lagt på meg ti kilo, så ingen av kjolene mine passer, og nå skal vi til syden. 

Men jeg burde sikkert ta en runde å prøve litt! Takk for innspill i alle fall :) 

Likte den ene fra Indiska også, men ser ut som en dårlig passform for meg.. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå er jeg gravid, da, og har begynt å få gravidmage jeg prøver å gjemme litt for de som ikke vet om graviditeten enda, men det er jo samme problem som deg, og jeg var ikke akkurat slank fra før. Kjolene i mammaavdelingen på hm kommer i størrelse xl og dekker magen fint, flere der har høyt liv og en del folder over magen som skjuler den litt. Så mulig du finner en del der, blås i at det er mammaklær så lenge det funker🙂

Anonymkode: ad421...fe0

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tusen takk for svar, jeg likte godt den i sort og gul og den i blå med blomster fra Floyd. Men dessverre var begge utsolgt i min størrelse. Er ikke så glad i å kjøpe og prøve klær, så usikker på hva jeg liker egentlig. Har lagt på meg ti kilo, så ingen av kjolene mine passer, og nå skal vi til syden. 

Men jeg burde sikkert ta en runde å prøve litt! Takk for innspill i alle fall :) 

Likte den ene fra Indiska også, men ser ut som en dårlig passform for meg.. 

På Floyd er det gratis retur dersom du beholder  varer for minimum kr 600,- av det du har bestilt. På Indiska kan man returnere varer kjøpt i nettbutikken gratis i fysisk butikk.

Anonymkode: e1963...4f8

• Liker 1
Skrevet

Zizzi har mye fint nå! 

• Liker 2
Skrevet (endret)

Zavanna har mange fine sommerkjoler på salg nå. De er ganske store i størrelsen.  Indiska har også en del, men de er ganske utplukket nå. Var nylig innom Indiska både i Oslo og Strømmen, men det var mest små størrelser igjen. 

Endret av Perelandra
Skrivefeil
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.7.2019 den 14.24, AnonymBruker skrev:

Jeg er 176 høy, har ca 20 kilo overvekt og har stor byste. Forslag til hvor jeg kan finne en lang sommerkjole der magen ikke synes så godt? 

Foreslår lavkarbo og kaloritelling i ca 6 mnd.

Anonymkode: 3b65e...ea3

AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, Iso1 skrev:

Zizzi har mye fint nå! 

Takk, skal sjekke ut i morgen :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Foreslår lavkarbo og kaloritelling i ca 6 mnd.

Anonymkode: 3b65e...ea3

Jo takk.. men trenger sommerkjole før det 👍🏻

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Husk at Indiskas str xl tilsvarer str 50. "Størrelsene varierer nå fra XS-XL i flertallet av våre plagg - som tilsvarer størrelse 34-50. "https://indiska.com/no/

Anonymkode: e1963...4f8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...