AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 Hjelp!! Fikk helt panikk nå. Jeg går og enten venter på enten mensen eller en graviditet. Tor jeg skal ha mensen i morgen, og det kjennes slik ut. Jeg var på toalettet nå for å gjøre nr. 2. Presset på, og presset samtidig litt dopapir inn der fremme for å se om det kom noe blod på det. Kjenner plutselig at noe virker rart og når jeg ser inn der ser det ut som at noe buler litt ut. Ikke helt ut av kjedeåpningen, men hva i all verden? Leser litt om livmorfremfall, men etter hva jeg forstår skal det være en tapp som da stikker ut? Jeg forklarer meg sikkert klønete nå, men har litt panikk. Kand det være fordi jeg må på do? Jeg fikk ikke gått på do, ble så paff. Er søndag og kan ikke ringe legevakten heller føler jeg. Anonymkode: 848a8...365
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 Ps.. jeg hadde samleie for ett par timer siden, merket ikke noe da.. TS Anonymkode: 848a8...365
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #3 Skrevet 21. juli 2019 Kommer det innenfra eller utenfra? Deler av skjedekransen kan nemlig se og føles ut som en liten tapp. Det er typisk at den kan bli litt hoven og "herjet" etter sex. Du bør nok kjenne litt mer etter, for å finne ut om dette kan være skjedekransen eller om det kommer innenfra. Anonymkode: 84ed2...79c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #4 Skrevet 21. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kommer det innenfra eller utenfra? Deler av skjedekransen kan nemlig se og føles ut som en liten tapp. Det er typisk at den kan bli litt hoven og "herjet" etter sex. Du bør nok kjenne litt mer etter, for å finne ut om dette kan være skjedekransen eller om det kommer innenfra. Anonymkode: 84ed2...79c Takk for svar. Det kommer innenfra. Når jeg ser inn i skjeden, kan jeg se en stor kul. TS Anonymkode: 848a8...365
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #5 Skrevet 21. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Takk for svar. Det kommer innenfra. Når jeg ser inn i skjeden, kan jeg se en stor kul. TS Anonymkode: 848a8...365 Ok, da vet jeg ikke, men det høres ikke helt normalt ut, selv om jeg tviler på at det er noe dødelig. Men det høres muligens ut som noe du bør ha behandling for, så jeg syns du bør kontakte lege. Anonymkode: 84ed2...79c
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #6 Skrevet 21. juli 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjelp!! Fikk helt panikk nå. Jeg går og enten venter på enten mensen eller en graviditet. Tor jeg skal ha mensen i morgen, og det kjennes slik ut. Jeg var på toalettet nå for å gjøre nr. 2. Presset på, og presset samtidig litt dopapir inn der fremme for å se om det kom noe blod på det. Kjenner plutselig at noe virker rart og når jeg ser inn der ser det ut som at noe buler litt ut. Ikke helt ut av kjedeåpningen, men hva i all verden? Leser litt om livmorfremfall, men etter hva jeg forstår skal det være en tapp som da stikker ut? Jeg forklarer meg sikkert klønete nå, men har litt panikk. Kand det være fordi jeg må på do? Jeg fikk ikke gått på do, ble så paff. Er søndag og kan ikke ringe legevakten heller føler jeg. Anonymkode: 848a8...365 Du burde nok dra til en lege om du er bekymret. Det er sannsynligvis ikke noe farlig:) Du burde låse deg inne på do, ta et speil på gulvet og sette deg på huk over det. Da får du oversikt og skjeden din. På den måten så kan du se hva det er. Ta eventuelt en graviditetstest! Og du burde forresten ikke presse når du bæsjer, da du kan få hemoroider, og det er ikke no' digg for å si det sånn! Anonymkode: bd6e7...6db 1
~white lady~ Skrevet 21. juli 2019 #7 Skrevet 21. juli 2019 Dette må du ta med ei klype salt (som alt på nett) men siden du satt og presset sånn på kan det ha vært avføring du så bule ut. Det er nemlig ganske så tynne vegger mellom skjede og tarm. Det skader heller ikke å ta en telefon til legekontoret i morgen hvis du er bekymret, men om du ikke har smerter eller andre plager er det neppe noe å bekymre seg over. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #8 Skrevet 21. juli 2019 Ta å kjenn etter med fingrene. Mest sannsynlig er bare tarmene dine fulle av bæsj. Anonymkode: c6af4...758
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #9 Skrevet 21. juli 2019 Nå er jeg langt fra en ekspert, leste dert du skrev, men kan det være livmorhalsen? Bare, du skrev at du tror du får mensen snart, og livmorhalsen «henger» lavt i denne perioden. Vil trekke seg lengre oppover etter mensen er over. Som andre har skrevet, alltid kontakt lege om du er bekymra Anonymkode: d2aa9...f32
Perelandra Skrevet 21. juli 2019 #11 Skrevet 21. juli 2019 (endret) Tråden er ryddet for avsporinger, brukerdebatt og brukerangrep. Perelandra, mod. Edit: Ryddet igjen. Endret 21. juli 2019 av Perelandra
AnonymBruker Skrevet 25. juli 2019 #12 Skrevet 25. juli 2019 Hvis det bare er «noe» like innenfor kjedeåpningen som ser ut som en kul eller er litt frynsete biter, så er det i følge min gynekolog helt normalt. Noen får panikk og tror det er en prolaps,sa hun. Men det er altså ikke noe å bekymre seg for. Hvis du er usikker så bestill en gynekologtime,så slipper du å gruble mer på det. Anonymkode: ba029...ebd 1
AnonymBruker Skrevet 26. juli 2019 #13 Skrevet 26. juli 2019 Jeg fikk også det, etter SA da. Fikk helt panikk og leste alle mulige greier om fremfall og hemorider når jeg googlet. Er fortsatt noe endret der nede, lenge etter, men ikke noe som kommer ut lenger. Gjør litt vondt ved sex. Har spurt to gynekologer, begge har sagt det ikke er av betydning. Har aldri fått svar på hva det er/var. Anonymkode: 31d91...5c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå