AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 Om jeg henger opp klærne dryppende våte, er det OK denne ene gangen, inntil jeg får fikset vaskemaskinen? Eller vil de surne?? Anonymkode: 5591e...cb3
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 Prøv å få vridd ut mest mulig av vannet ved å vri og klemme på tøyet for hånd, før du henger det til tørk, så vil det gå bra. Kan du henge det ute til tørk? Har du evt varme på badet så det tørker raskt der? Har du en avfukter på det rommet der du henger tøyet så vil tøyet tørke raskt. Anonymkode: 60972...512
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #3 Skrevet 21. juli 2019 Det går fint, vri skikkelig opp. Evt skylle ekstra om du ikke har fått det gjort heller. Maskinen må repareres, er den gammel? Uansett: dra ut kontakta, sett den inn igjen. Ser alt ok ut da, test en runde på kort program uten tøy. Anonymkode: e4e90...beb 1
Gjest Lillyy Skrevet 21. juli 2019 #4 Skrevet 21. juli 2019 Tusen takk for svar dere😃 jeg setter klesstativet ut, er heldigvis vind og varmt ute så perfekt tørkevær
Nerine_ Skrevet 21. juli 2019 #5 Skrevet 21. juli 2019 Er du sikkert på at sentrifugen er istykker? Noen ganger kan min vaskemaskin slite med å sentrufugere om det er for lite tøy, eller om jeg feks har vasket badematten som suger til seg enormt mye vann.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå