Twilight_Sparkle Skrevet 7. august 2019 #41 Del Skrevet 7. august 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Stakkars deg. Kanskje det kan hjelpe å gå tur (med mange pauser) med en podcast på øret? Eller seriemaraton? Har du spurt om du kan få utvendig snuing? Ei venninne hadde babyen i seteleie, men lege/jordmor fikk til utvendig snuing slik at hun kunne føde som normalt. Dette var på Ullevål i Oslo. Anonymkode: fb6d1...6bc Ja, vi forsøkte utvendig snuing for noen uker siden da det ble oppdaget at babyen lå i sete - viser seg at jeg har en stabeis i magen 😝 I følge vekstkontroll, bekkenmål osv så mener sykehuset vi har gode forutsetninger for vellykka vaginal fødsel. Men den må starte av seg selv før jeg går for langt over tiden. Så vi venter... og venter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tentaclemaiden Skrevet 14. oktober 2019 #42 Del Skrevet 14. oktober 2019 Hvordan går det med dere jenter? Her går det fint, vesla sover og jeg slapper av. Hun er 4 uker i dag🤗❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #43 Del Skrevet 14. oktober 2019 Artig at du nevner søvn. Nå står jeg og henger opp en klesvask med babyen sovende i bæresjal mens jeg hører på Foreldrekoden (podcast (anbefales!)) om søvn. Her går det greit. Babyen er åtte uker. Hun elsker og krever nærhet, kjemper aktivt mot søvnen, og sover kun inntil meg både på dagtid og om natta. Slitsomt, men veldig koselig 🤱💗 Anonymkode: fb6d1...6bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tentaclemaiden Skrevet 14. oktober 2019 #44 Del Skrevet 14. oktober 2019 Hmf, det der er koselig men litt slitsomt ja. Håper det går seg til etter hvert! Fått teken på det bæresjalet? hvilket har du? Jeg kjøpte k’tan varianten og har bare hatt babyen oppi i Max 38 sekunder før hun fikk helfnatt og ble til en sint liten rosa blekksprut🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2019 #45 Del Skrevet 14. oktober 2019 Jeg har brukt elastisk sjal fra Aldoria, og synes det egentlig har gått ganske greit. Liker best forhåndsknytt omsluttet kryss Etter hvert fikk jeg også til omsluttet kryss. Nå har jeg akkurat begynt med vevd sjal. Babyen er stor og siger mye i det elastiske sjalet. Har kjøpt Baby pure love ( https://www.bereglede.no/?s=Pure+baby+love) hos Bæreglede, som skal være mykt og nybegynnervennlig. Synes det er litt mye stoff, men det går bedre og bedre. Når jeg får til knuten, sitter babyen veldig godt. Jeg knyter omsluttet kryss også her. https://www.bereglede.no/instruksjonsvideo-vevd-sjal-omsluttet-kryssfwcc/ Anbefaler nybegynner-guiden til Bæreglede. https://www.bereglede.no/nybegynner-guide-baeresjal/ Babyen min skriker en del, spesielt når hun er trøtt, for hun kjemper mot søvnen. I bæresjalet sovner hun som regel i løpet av få minutter etter at jeg har begynt å gå. (helst ute). Har også brukt bæresjal inne, og da er det mer skriking før hun til slutt kollapser og sover godt. Jeg brukte bæresele med eldstemann. Det er enklere, men føler babyen sitter enda bedre og mer omsluttet i sjalet. Det er bare å prøve! Anbefales! Anonymkode: fb6d1...6bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå