Gå til innhold

Grete Roede

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er det noen som har erfaring fra Grete Roede kurs her?

Jeg har nå begynt på kurs (har vært på 1 møte) og er litt usikker på hvordan dette skal gå. Gruppen og "lederen" virket jo igrunn veldig grei den. Men hva kan jeg forvente meg fremover?

Videoannonse
Annonse
Gjest Coolaid
Skrevet

Jeg har gått på fire kurs og gikk ned over 25 kg. Det er jo egentlig mye, men hadde problemer med å gå ned noen av kursene pga at jeg spiste for lite. Ikke vær redd for å spise. Men det er viktig å holde kontroll over hva du får i deg, slik at du ikke "sulter" kroppen, og dermed ikke får vekttap. Det er også veldig lett å bli enormt fokusert på å gå ned i vekt, og antall kg. Tenk heller positivt og at du gjør noe flott for deg selv, tenk livsstils endring og kom i form. Det er også en stor fordel å trene styrketrening, da bygger du litt muskler eller ihvertfall holder på de musklene du har. Muskler forbrenner også fett. Bare husk at utfordringen kommer etter at du er ferdig på kurset og skal klare deg selv. Lykke til!

Gjest Revenka
Skrevet

Jeg gikk på et G.R kurs for noen år siden, og jeg har gått ned 17 kg. Gikk vel ned 7 kg i løpet av kurset. Resten har jeg tatt på egenhand, men etter G.R prinsippet. Absolutt valuta for pengene :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg har gått to kurs, og er veldig, veldig fornøyd med det. Syns det er mye enklere å slanke meg når jeg går på kurs enn når jeg ikke gjør det.

Synd det koster såpass som det gjør...men så er det på en måte verdt det da! :wink:

K

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...