Gå til innhold

Prøve sex med en annen mann

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann på noen og 30år som kun har hatt sex med damer tidliger.  Etterhvert har jeg begynt å kjenne på lysten og nysgjerrigheten etter å prøve å ha sex sammen med en annen mann. Det er jo ikke noe feil med det, men det er likevel noe som holder meg litt tilbake ved å ta fantasien helt ut 😊

Er det noen andre her som har vært i samme situasjon? Hva gjorde du? Var det etter forventningene? 😊

Anonymkode: abf05...d9e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurt å tenke seg om. I fantasien har man lyst til mye rart. I virkeligheta styres mange lyster av ens indre, som er det som til sist tar beslutninga. Neppe kult for ettertida å ha gjort noe som var lite gjennomtenkt.

Selv er jeg i og for seg i lignende situasjon som deg, 45 år, men har ikke brukt særlig energi på å gjøre fantasi om til virkelighet. Kanskje koster det mer enn det smaker. Kanskje ikke.

Anonymkode: ae549...719

AnonymBruker
Skrevet

Søke på bicurious. Veldig vanlig, og kjent fenomen i LGBT miljøer da det titt og ofte skjærer seg når man først møtes.

Anonymkode: 6d4c6...cf7

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Er vel mest det at jeg skal angre når man først evt møtes, eller "vonde" følelser som kommer etter orgasme hvis man er kommet så langt at man har sex.

Har ingen aktuell partner, men om jeg skulle prøve det ut så måtte det ha vært med noen som ikke var så maskulin med mye hår osv. Kunne kanskje vært aktuelt med en feminin crossdresser eller transeksuell 😊

• Liker 1
Skrevet

Registrer deg på Gaysir.no og skriv at du du er nysgjerrig. Snakk med folk der. Likesinnede. Du lurke der i evigheter til du finner en du har lyst til å teste med. En som skjønner situasjon du er oppe i og som kan deale med det.

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, artigmedsex skrev:

Registrer deg på Gaysir.no og skriv at du du er nysgjerrig. Snakk med folk der. Likesinnede. Du lurke der i evigheter til du finner en du har lyst til å teste med. En som skjønner situasjon du er oppe i og som kan deale med det.

Ikke ha særlige forhåpninger på Gaysir!

Say no more

Anonymkode: ae549...719

AnonymBruker
Skrevet
25 minutter siden, artigmedsex skrev:

Du kan finne noen bra der, men er mye useriøst såklart. Men dette luker du ut selv.

Ikke gjør slike ting med folk du kjenner. Start med runking etc.

Anonymkode: eb301...637

AnonymBruker
Skrevet

Hva med Grindr? Noen med erfaringer derfra?

Skrevet (endret)

.. 

Endret av annebanane

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...