Arkana Skrevet 7. mai 2005 #2 Skrevet 7. mai 2005 Jeg sprayer litt overalt, så føner jeg håret mens jeg bruker børsten for å løfte håret. Avslutter med litt hårvoks for å forme håret.
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #3 Skrevet 7. mai 2005 Tror ikke du skal føne håret. Knepp og tvinn med fingrene så får du slik rufsete strand look...
Gjest manic Skrevet 7. mai 2005 #4 Skrevet 7. mai 2005 Jeg tror du kan føne håret hvis du vil det altså Tror ikke det finnes en fasit.
Gjest Orkana Skrevet 8. mai 2005 #5 Skrevet 8. mai 2005 Jeg sprayer litt overalt' date= så føner jeg håret mens jeg bruker børsten for å løfte håret. Avslutter med litt hårvoks for å forme håret. Skal definitivt ikke føne håret. Det ødelegger hele effekten. Bare spray generøst i håret tvinn hvis du har langt hår eller rufs hvis det er kort og la det lufttørke! Lykke til!
Arkana Skrevet 8. mai 2005 #6 Skrevet 8. mai 2005 Så jeg antar at frisøren min tar feil altså? Hun kan jo umulig ha peiling på slikt.
aline Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 dette er da virkelig smak og behag! jeg, og frisøren min, som også bruker det selv, varierer. noen ganger sprayer jeg/vi i vått hår og tvinner og lar det lufttørke, andre ganger sprayer jeg/vi i og føner og atter andre ganger sprayer jeg/vi i tørt hår for å få enda en annen effekt. det kommer helt an på hva slags effekt du ønsker, du får forskjellige effekter på de forskjellige måtene. alle blir rufsete og litt strand-aktig, men på forskjellige måter. selv pleier jeg stort sett å bruke det før føn eller på tørt hår for å få litt action, rett og slett fordi det er det jeg synes passer best for håret mitt.
Arkana Skrevet 8. mai 2005 #8 Skrevet 8. mai 2005 Det er forskjell på å snakke om forskjellige effekter, og på å si at man ikke skal føne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå