AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #1 Skrevet 21. juli 2019 Jeg mener at folk som skriver dette er svake. De har gitt opp. Eller måtte legge drømmene på hylla pga psykisk sykdom. Svake får legge fra seg, men hvorfor ber de andre gjøre det samme? Blir så irritert når jeg leser enkelte råd her inne. De starter alltid med «noen ganger må man bare ......» så ramser de opp alle grunner til å redusere forventningene. Herregud så svake de er synes jeg. Anonymkode: 530e2...585
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg mener at folk som skriver dette er svake. De har gitt opp. Eller måtte legge drømmene på hylla pga psykisk sykdom. Svake får legge fra seg, men hvorfor ber de andre gjøre det samme? Blir så irritert når jeg leser enkelte råd her inne. De starter alltid med «noen ganger må man bare ......» så ramser de opp alle grunner til å redusere forventningene. Herregud så svake de er synes jeg. Anonymkode: 530e2...585 Men det stemmer jo. Man må jo gjøre det beste ut av det man har. Hvis du sitter i rullestol så kan du ikke planlegge å løpe maraton. Du må dette deg realistiske mål. Anonymkode: 316a4...acc 4
Nerine_ Skrevet 21. juli 2019 #3 Skrevet 21. juli 2019 Det handler jo mest om å være realistisk, og har ikke nødvendigvis noe med å være svak. Du må nesten komme med en spesifikk situasjon for å vise til når du mener folk har gitt opp. 2
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #4 Skrevet 21. juli 2019 Det er jo riktig at man nå gjøre det beste utav hva man har, problemet er heller at mange nedvurderer hva som er det beste men har og lar heller uttrykket bli en soveputte enn å prøve å finne ut hva de faktisk kan klare å utrette. Anonymkode: c6e16...f5b 2
SoWhat? Skrevet 21. juli 2019 #5 Skrevet 21. juli 2019 Hva gjør du da? Du forveksler nok det positive ved å si dette, med å resignere. Det er to forskjellige ting. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå