Asora Skrevet 20. juli 2019 #1 Skrevet 20. juli 2019 Jeg passer bare ikke inn. Ingen steder. Jeg prøver å få til å bli godtatt men uansett hvor mye jeg prøver får jeg det ikke til. Jeg har så lyst på en venninne og å finne på ting sånn som venninner gjør. Men jeg klarer det ikke. Og da føler jeg meg enda mere misslykka som menneske. Jeg vil være en annen. En annen som ikke er meg. Jeg prøver å forandre meg fordi folk liker meg ikke som den jeg egentlig er og derfor må jeg være en annen enn meg selv. Jeg vil være en bedre person. Jeg vil. Jeg ønsker. Men går ikke. Jeg føler jeg lever på en annen planet. Vennskap og sosiale relasjoner er vanskelig for meg. 4
Ikke ta imot jesus Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 2 minutter siden, Asora skrev: Jeg passer bare ikke inn. Ingen steder. Jeg prøver å få til å bli godtatt men uansett hvor mye jeg prøver får jeg det ikke til. Jeg har så lyst på en venninne og å finne på ting sånn som venninner gjør. Men jeg klarer det ikke. Og da føler jeg meg enda mere misslykka som menneske. Jeg vil være en annen. En annen som ikke er meg. Jeg prøver å forandre meg fordi folk liker meg ikke som den jeg egentlig er og derfor må jeg være en annen enn meg selv. Jeg vil være en bedre person. Jeg vil. Jeg ønsker. Men går ikke. Jeg føler jeg lever på en annen planet. Vennskap og sosiale relasjoner er vanskelig for meg. Det ordner seg nok for deg snart skal du se 😊 du må ikke forandre på noen ting, er sikker på at du er er fantastisk flott menneske 😊 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #4 Skrevet 21. juli 2019 Jeg har også drømt om å bli noen som ikke er meg. Jeg har ikke mestret noen verdens ting. Det neste er rett og slett å sikte for høyt for meg. Skjønner ikke hva som feiler. Jeg er ikke flink i noe man kan tjene gode penger på. Ikke flink i noe som helst. Lærer ikke lett, bruker lenger tid enn de fleste. Er aldri glad. Har aldri planer. Er alene om det meste. Og når jeg har satset så har det bare gått galt også. Hver dag er tortur når man er misslykket. Anonymkode: d5bcc...f25 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #5 Skrevet 21. juli 2019 Har du noen interesser? Anonymkode: 87fe7...7a1 1
Asora Skrevet 21. juli 2019 Forfatter #6 Skrevet 21. juli 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har også drømt om å bli noen som ikke er meg. Jeg har ikke mestret noen verdens ting. Det neste er rett og slett å sikte for høyt for meg. Skjønner ikke hva som feiler. Jeg er ikke flink i noe man kan tjene gode penger på. Ikke flink i noe som helst. Lærer ikke lett, bruker lenger tid enn de fleste. Er aldri glad. Har aldri planer. Er alene om det meste. Og når jeg har satset så har det bare gått galt også. Hver dag er tortur når man er misslykket. Anonymkode: d5bcc...f25 Kjenner meg helt igjen intet du skriver. Kunne ha skrevet det selv. Er så trist å ha det sånn.
Asora Skrevet 21. juli 2019 Forfatter #7 Skrevet 21. juli 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Har du noen interesser? Anonymkode: 87fe7...7a1 Dyr og hund.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå