Gå til innhold

Katten kommer med kattunger?

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Beklager virkelig for sent svar. Har hendene fulle. Noen tråd med bilder og slikt tør jeg ikke da jeg er ganske lite glad i oppmerksomhet, selv om noen sikkert gjenkjenner meg😅

Nå ser det veldig bra ut. De vokser godt, men er under normalvekt. Dyrlegen sier vi ikke kan forvente så mye mer siden de fikk en tøff start men det går absolutt riktig vei. Den store styrken til kattungene gir dyrlegen "kattemor" kreditt for. Hun er utrolig dyktig. Nå har vi hatt ekstremvarme så hun har selv hatt behov for litt dusjing og avslapping. Kattungene har nå begynt å tusle og har åpnet øynene. Kattungene er fordelt på meg og mine foreldre og "mor" er meget fornøyd med besøk av de neste adoptivforeldrene. Er litt mer optimist nå enn det jeg har vært før. En ting er sorgen jeg skal føle på, men er så redd frøkna skal oppleve å miste sine små prosjekter. Jeg elsker virkelig den katten og jeg er så redd hun skal oppleve noe vondt. Jeg fritok jo henne fra denne plagen da hun ble kastrert.

Er ikke jeg som er god. Det er frøkna mi, som er så skråsikker i sin sak at hun bare dumper de hjemme, som er god. Hun har virkelig hatt jobb 24/7. Hun har virkelig imponert meg. Forventet igrunn at hun skulle miste interessen for ungene når jeg blandet meg inn. Det minste jeg kan gjøre er å hjelpe henne. Uansett, takk for gode ord :)

---

Anonymkode: 28e2a...e6a

Kjempeimponert over både deg og katten din! ❤

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, Rumle skrev:

Kjempeimponert over både deg og katten din! ❤

Tusen takk! ❤️ men igjen, hun gjør jobben. Jeg er bare støtte for de.

• Liker 6
Skrevet

Du er flink TS. Du og de du har til å hjelpe. Og helten i dette, pusefrøken Hjertegod ❤ Skjønner det med bilder, full forståelse for at du ikke har lyst til det. Men oppdateringer er morro det også. De første 14 dagene er de mest kritiske. Etter det kan man håpe mer 🤞

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
På 28.7.2019 den 16.35, Kontormus skrev:

Du er flink TS. Du og de du har til å hjelpe. Og helten i dette, pusefrøken Hjertegod ❤ Skjønner det med bilder, full forståelse for at du ikke har lyst til det. Men oppdateringer er morro det også. De første 14 dagene er de mest kritiske. Etter det kan man håpe mer 🤞

Tusen takk for gode ord ❤️

NÅ begynner det å gå seg til. Alt er bare bra med de små. Likevel tror jeg frøkna begynner å innse hva hun har tatt på seg. Hun er ofte irritert på meg og skal ha meg for seg selv, så nå legger vi opp til hvileøkter med bare oss. Veterinæren så på de igår og de er sterke alle sammen. Ingen av de er i fare nå med mindre det er skjulte misdannelser. Vi har nå time til chip'ing når de er mellom 6 og 7 uker 😄  Tror nok fordelingen av kattunger må omrokkeres på, evt at en av foreldrene mine tar to. Den tid, den sorg. Vi får se hva min katt ønsker og vil. Uansett har alle fire fått eiere.

• Liker 5
Skrevet

Hvilken koselig og fin lesning! Heier på deg og kattepusene. :) 

• Liker 1
Gjest HappyWaffle
Skrevet

Det er så godt å lese sånne gladhistorier mellom alt det triste ❤️ 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...