Mapacho Skrevet 20. juli 2019 #1 Skrevet 20. juli 2019 (endret) Jeg har fulgt med litt her og der på forumet i noen måneder nå, så jeg er forholdsvis "ny" på KG. Og det er en del som gjentar seg; 1. Tråder som fort sklir bort fra tema, og en del diskusjonskåte personer tar over helt. 2. Så sykt mye negativitet, og korte brutale svar til folk som søker "hjelp" til forståelse på en situasjon som er vanskelig for dem. 3. Mange nedlatende svar. 4. Og ikke minst disse "trolle"-beskyldningene. Jeg personlig hopper over å kommentere i det hele tatt om jeg ikke har noe fornuftig/konstruktivt å komme med, og kommenterer værtfall ikke for å "pushe" en tråd jeg selv føler er trolling. Har det alltid vært sånn på KG ? Og hva er greia med at ca alle velger "AnonymBruker" når man uansett er anonym ? Og dere som er diskusjonskåte; fyr løs !! Endret 20. juli 2019 av Mapacho Skriveleif
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #2 Skrevet 21. juli 2019 Det har gradvis blitt slik på KG. Jeg er ikke så gammel her selv, men de som har vært her lengst sier at det har bare blitt verre og verre. Jeg har forstått det slik at når det er lite moderering på et forum så samles trollene der, gjerne også de som blir kastet ut fra andre forum fordi de ikke blir kastet ut her, samtidig som de mer seriøse forsvinner, de gidder ikke mer. Anonymkode: dc0b5...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #3 Skrevet 21. juli 2019 Og noe av det du nevner over er årsaken til at folk ofte er anonym. Man kan bli forfulgt over hele forumet av svært negative personer, noe som har skjedd meg også. Anonymkode: dc0b5...5d5 1
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #4 Skrevet 21. juli 2019 5 timer siden, Mapacho skrev: Jeg har fulgt med litt her og der på forumet i noen måneder nå, så jeg er forholdsvis "ny" på KG. Og det er en del som gjentar seg; 1. Tråder som fort sklir bort fra tema, og en del diskusjonskåte personer tar over helt. 2. Så sykt mye negativitet, og korte brutale svar til folk som søker "hjelp" til forståelse på en situasjon som er vanskelig for dem. 3. Mange nedlatende svar. 4. Og ikke minst disse "trolle"-beskyldningene. Jeg personlig hopper over å kommentere i det hele tatt om jeg ikke har noe fornuftig/konstruktivt å komme med, og kommenterer værtfall ikke for å "pushe" en tråd jeg selv føler er trolling. Har det alltid vært sånn på KG ? Og hva er greia med at ca alle velger "AnonymBruker" når man uansett er anonym ? Og dere som er diskusjonskåte; fyr løs !! Du glemte visst punkt 5. Ganske nye folk som skal fortelle hele forumet i detalj hva som er galt med forumet og dets medlemmer. Det er jo helt fritt å være her eller ikke. Anonymkode: af17a...5af
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #5 Skrevet 21. juli 2019 8 hours ago, AnonymBruker said: Du glemte visst punkt 5. Ganske nye folk som skal fortelle hele forumet i detalj hva som er galt med forumet og dets medlemmer. Det er jo helt fritt å være her eller ikke. Anonymkode: af17a...5af Disse nye folkene opplever jo at de kommer inn i et galehus når de trodde de var på et diskusjonsforum, det sier noe om KG når man får en hel del slike tråder fra nye. Anonymkode: dc0b5...5d5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå