Gå til innhold

Kan jeg ringe politiet på bråkete nabofest?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hallo 

Naboen har fest nå klokka 1 på natta, utefest med høy musikk og folk som roper. Det bråker, forstyrrer nattesøvnen til barna og meg selv. Hadde vært hyggelig å blitt med, men må tidlig opp. Tør selvfølgelig ikke gå bort selv og be dem dempe seg pga senere ubehageligheter (han virker ustabil) . Er det innafor å ringe politiet..?

Det er ikke blokk, men gate med eneboliger. 

Anonymkode: af401...0b0

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er innafor å ringe politiet. 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Er klokka over 23?

Anonymkode: 9af58...369

AnonymBruker
Skrevet

Helt klart. Såg politet senest i dag på en slik fest, før kl 23. 

Anonymkode: bfe9f...f91

Skrevet

Nei, la de få lov å ha det litt moro nå om sommeren, ikke ødelegg moroa!!

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er klokka over 23?

Du ser vel det 🤨 men tenkte ikke den regelen gjelder i helger på sommeren i vanlig hus.. Av en eller annen grunn. Har aldri forholdt meg til det. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ta imot Jesus skrev:

Det er ikke mye moro om nabolaget skal på jobb dagen derpå.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ta imot Jesus skrev:

Brukernavnet ditt indikerer at du tror på Jesus. Det er vel bare synd som foregår på denne festen. Høres slik ut som de banner og tilkaller fanden sjøl. 

Sorry. Måtte bare.. 

• Liker 5
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

På jobb på søndag?? Det tror jeg skal mye til! Dessuten har politiet mye viktigere saker å gjøre enn å rykke ut på uskyldige fester.... 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Ta imot Jesus skrev:

På jobb på søndag?? Det tror jeg skal mye til! Dessuten har politiet mye viktigere saker å gjøre enn å rykke ut på uskyldige fester.... 

Høres ikke veldig uskyldig ut.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Brukernavnet ditt indikerer at du tror på Jesus. Det er vel bare synd som foregår på denne festen. Høres slik ut som de banner og tilkaller fanden sjøl. 

Sorry. Måtte bare.. 

Var kristen, men har kommet meg bort fra bibelens klør, bare noe jævla humbug hele kristendommen.. 

Har bare ikke byttet nick enda 😉

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ikke mye moro om det vekker barn heller... eller gjør at andre ikke får sove. Noen er tross alt veldig avhengig av søvnen sin. Ikke alle er natteravner som oss

Anonymkode: bfe9f...f91

AnonymBruker
Skrevet

Ring politiet på 02800 og forklar saken. Har de kapasitet sender de en patrulje. Har gjort det selv flere ganger da jeg har en nabo som synes det er greit å jobbe med gravemaskin e.l. omtrent døgnet rundt og det nytter ikke å snakke til ham. 

Anonymkode: 5b62a...05d

• Liker 2
Skrevet

Høres ikke veldig uskyldig ut.

Kanskje ikke uskyldig ifølge kristne og bibelen, men rent menneskelig sett er de nok helt uskyldige 😊 litt fest/fyllefest og moro må folk ha lov til uten at de skal bli jaget bort.... 

De som ikke tåler litt sommerfester får flytte ut i skauen..!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ellers ikke pleier å være fest og bråk der, hadde jeg latt det passere denne gangen. 

Anonymkode: 30d7c...0ee

• Liker 1
Skrevet

Ring politiet på 02800 og forklar saken. Har de kapasitet sender de en patrulje. Har gjort det selv flere ganger da jeg har en nabo som synes det er greit å jobbe med gravemaskin e.l. omtrent døgnet rundt og det nytter ikke å snakke til ham. 

Stakkars nabo...., synes virkelig synd på han...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for tips 😊😍

2 minutter siden, Ta imot Jesus skrev:

Var kristen, men har kommet meg bort fra bibelens klør, bare noe jævla humbug hele kristendommen.. 

Har bare ikke byttet nick enda 😉

Skjønner😊 mye bra, men mye stemmer ikke for meg. Les litt om Islam istedet, virker mye mer logisk synes jeg. 

AnonymBruker
Skrevet

Hvis det ellers ikke pleier å være fest og bråk der, hadde jeg latt det passere denne gangen. 

Anonymkode: 30d7c...0ee

Det er ikke ofte, men et par ganger i mnd. Er det bråk, er det alltid fra det huset. 

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Takk for tips 😊😍

Skjønner😊 mye bra, men mye stemmer ikke for meg. Les litt om Islam istedet, virker mye mer logisk synes jeg. 

Nei, kristendom før islam, men all religion er noe svineri 😊

• Liker 1
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gravemaskin midt på natta..? Noen mennesker as 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...