Gå til innhold

Ett slags ONS

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For to helger siden, med en jeg vet hvem er, men aldri snakket med. 

Jeg slappet helt av og var vill! Han elsket alt jeg gjorde. Spurte meg gjentatte ganger om suging, ba meg om å ta føringen og var litt hardhendt. Han holdt ut kjempelenge. Tok meg i alle posisjoner og behandlet meg røfft. Sexen var digg, men opplevelsen var bedre.. det var så spennende! Vi hadde dirtytalk og spanking, mye stønninng. Jeg merket på ham at han digget det like mye som meg. 

Og han gav meg to orgasmer! 

Tror dere det kan bli gjentakelse? Har ikke hørt noe fra ham siden. Ikke han fra meg heller. 

Anonymkode: 5ce38...050

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For to helger siden, med en jeg vet hvem er, men aldri snakket med. 

Jeg slappet helt av og var vill! Han elsket alt jeg gjorde. Spurte meg gjentatte ganger om suging, ba meg om å ta føringen og var litt hardhendt. Han holdt ut kjempelenge. Tok meg i alle posisjoner og behandlet meg røfft. Sexen var digg, men opplevelsen var bedre.. det var så spennende! Vi hadde dirtytalk og spanking, mye stønninng. Jeg merket på ham at han digget det like mye som meg. 

Og han gav meg to orgasmer! 

Tror dere det kan bli gjentakelse? Har ikke hørt noe fra ham siden. Ikke han fra meg heller. 

hva tror du sjøl? du lever jo der. Hypotetisk så vil jeg si ja ut i fra det du beskriver. Hvor ofte vil du  ha sex? vet du hva han heter nå? 

Anonymkode: 1b179...bec

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil si nei. Du fortsetter å ikke høre noe fra ham, og han fortsetter å ikke høre noe fra deg. That's it. 

Anonymkode: 18323...e6f

AnonymBruker
Skrevet

Ta kontakt å hør med han da? Er vel ikke noe ille å sende han en melding:)

Anonymkode: d015e...8a2

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Om du var god til å suge så kanskje ...

Anonymkode: 3a86d...31b

AnonymBruker
Skrevet

Du hadde hørt fra han dagen etter om dette var ekstraordinært for han. 

Anonymkode: 6bff5...58a

AnonymBruker
Skrevet

Han brukte langt tid på å komme. Det kan enten bety at han digget så mye at han ville det skulle vare evig, eller han sleit med å komme fordi du ikke tente han nok.

Blir kun spekulasjkon fram til dere får snakket ut om det. Ser fram til din oppdatering av tråden  når dere har hatt kontakt igjen ;)

Anonymkode: 78226...62e

AnonymBruker
Skrevet

Vi var fulle og han hadde ståkuk hele tiden. Tenkte kanskje det var noen menn som kunne svare på dette 🙂 eller noen med erfaring.. 

Han ville hele tiden ha meg til å suge, ri ham og var veldig opptatt av at jeg skulle få orgasme. Ikke vant med det! Det var så gøy!! Han dro meg i håret og spanket meg også. Digg!! 

Så til dere menn: når dere har hatt en god opplevelse tenker dere på dama siden? 

AnonymBruker
Skrevet

Ingen kvinner skriver slik du skriver,så dette er bare troll.

Anonymkode: 1b179...bec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Uansett om dette er trolling eller ikke....  Når jeg har drukket en del blir jeg lett tent, men sliter med å komme. Jeg kan nesten holde på så lenge jeg orker uten å få utløsning.  

Anonymkode: 4f5f6...84f

AnonymBruker
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Uansett om dette er trolling eller ikke....  Når jeg har drukket en del blir jeg lett tent, men sliter med å komme. Jeg kan nesten holde på så lenge jeg orker uten å få utløsning.  

Anonymkode: 4f5f6...84f

Av vin også?😊

Anonymkode: 4f3cd...837

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg er kvinne, og det er ikke trolling. Gjetter kanskje at det kan ha noe med alderen min å gjøre at jeg gir litt F, og kan virke som en kåt tenåring, men er 32. Vært lenge i forhold og kan ikke "dette her"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...