Gjest marthepia Skrevet 7. mai 2005 #1 Skrevet 7. mai 2005 Hvem er så syk at de gjør slike ting? Jeg bor ikke langt unna geitastanda (ca 10 minutter), og er helt sjokkert! Det har aldri skjedd noe slikt her før..trodde det var en ganske tryg plass å bo på men neida.... http://www.adressa.no/nyheter/article501024.ece
Gjest gjest1 Skrevet 7. mai 2005 #2 Skrevet 7. mai 2005 :o Slikt gjøre meg rasende Utrolig hva folk får seg til å gjøre. Håper de finner ut av hvem som har gjort det slik at de kan få sin straff.
Gjest seroxata Skrevet 7. mai 2005 #3 Skrevet 7. mai 2005 Jeg blir rett og slett usikker på om jeg skal le eller grine over det fakta at det finnes så utrolig dumme mennesker der ute!! Greit, jeg har lenge visst at såkalte småguttsatanister liker å leke tøffe, men at det kan gå så langt?? det er rett og slett patetisk, og de får jo ikke annen kreditt enn latter, og hån! eller, av andre småtøffe satanister så får de vel status, men de er jo like hjernedøde som resten...
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #5 Skrevet 7. mai 2005 Jeg bor heller ikke langt derfra (bor i Buvika) og var på Gjølme fra onsdag til i dag tidlig. Geitastrand er ikke langt derfra. Ble helt sjokkert da jeg fikk høre det, hårene reiste seg på armene mine. Det hadde vært ille nok om noen hadde brutt seg inn og skrevet noe på altertavla med sprittusj, eller klissa litt med maling, men å ta livet av et lam og bruke blodet.... Det er helt... fy faen... Sykere kan det ikke bli! Det spekuleres i om det er satanister som har gjort det. Det tviler jeg sterkt på. Er nok mer sannsynlig at det er noen (lokale?) ureflekterte, skrudde, kanskje berusede ungdommer, som ikke har begreper om rett og galt osv, som står bak. Håper uansett at de som gjorde dette blir tatt og får en ekstrem straff!
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #6 Skrevet 7. mai 2005 Syke mennesker.. Etter hvert er det ingenting som forundrer meg....
Superlammet Skrevet 8. mai 2005 #7 Skrevet 8. mai 2005 Høyst sannsynlig små drittunger som har lest litt om det de tror er satanisme på nettet, samt sett for mange filmer. griset kirken med blod? lagt lammet i en sirkel av 5 lys? nei, det er ingenting satanistisk med dette såkalte ritualet. En syk "spøk" eller handling fra noen som tror de er tøffe... Utrolig respektløst..
Lassie Skrevet 8. mai 2005 #8 Skrevet 8. mai 2005 Snart blir jeg ikke sjokkert over noe som skjer i denne syke verden lenger, men jeg ble det nå. Fy flate, fatter ikke at det går an å være så respektløse og DUMME. :evil:
missluna Skrevet 8. mai 2005 #9 Skrevet 8. mai 2005 hva i all verden har dette med graviditet å gjøre???
Dru Skrevet 8. mai 2005 #10 Skrevet 8. mai 2005 Innleggene om skole i Orkanger er delt ut av tråden, og de ligger nå her: http://forum.kvinneguiden.no/viewtopic.php?t=129693 Beklager at misslunas innlegg ikke ser ut til å ha noen sammenheng nå. Druscilla - moderator
Donnie Darko Skrevet 11. mai 2005 #12 Skrevet 11. mai 2005 greit.. det er ille. Men er det såååå ille? Når jeg så reaksjonene nedover her så trodde jeg det dreide seg om barnemishandling eller noe.
Gjest marthepia Skrevet 11. mai 2005 #14 Skrevet 11. mai 2005 hva i all verden har dette med graviditet å gjøre??? det skulle egntlig ikke være på graviditet..vet ikke hvordan jeg fjerner det derfra...
Gjest Melk Skrevet 11. mai 2005 #15 Skrevet 11. mai 2005 Det har aldri skjedd noe slikt her før..trodde det var en ganske tryg plass å bo på men neida.... ¨ Er ikke dette litt naivt å tro? Konedrap, mishandling, fyllekjøring, ran og voldtekter skjer da hele landet over, og slettes ikke kun midt i Oslo.
Gjest Anonymous Skrevet 11. mai 2005 #16 Skrevet 11. mai 2005 ¨ Er ikke dette litt naivt å tro? Konedrap, mishandling, fyllekjøring, ran og voldtekter skjer da hele landet over, og slettes ikke kun midt i Oslo. Nei..synes ikke det. Dette var sikkelig ille synes jeg. Og dette er faktisk en ganske trygg plass å bo på. Å geitastanda da...der er det øde! å ikke langt fra der jeg bor. Selvfølgelig skjer det masse andre ting som skjer her også..fyllekjøring, sikkert mishandling m.m. Men jeg ser det slik at dette er en gansk trygg plass å bo på..
Gjest ob88 Skrevet 12. mai 2005 #17 Skrevet 12. mai 2005 Jeg undrer på hva som er motivet for en slik handling. Virkelige satanister kan det ikke være. Hvis det er wannabe-satanister så har de bommet litt i planlegginga. Sitatene de hadde skrevet var jo absolutt ikke satanistiske, heller kristne. Kombinasjonen av sitatene som er brukt, ofringen, pentagrammet og det faktum at det var en kiste der er underlig. Hadde det bare vært en fjortis-handling så virker det også rart at lammet var stjålet i Melhus kommune som er ganske langt unna. Jeg håper politiet finner ut av dette.
Gjest gjest1 Skrevet 17. mai 2005 #18 Skrevet 17. mai 2005 Jeg er tilhenger av at media ikke omtaler sånne ting i det hele tatt. Ikke for å skåne oss, men rett og slett for ikke å gi disse menneskene snev av oppmerksomhet. Kult å lese om seg selv i avisen etter å ha gjort noe sånt sikkert, og det kan nok også inspirere andre like skrudde folk til å prøve noe lignende, eller til og med å toppe hendelsen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå