Gå til innhold

Syns du reklame på tv er gøy?  

1 stemme

1. 1. Syns du reklame på tv er gøy?

• Ja
      3
    • Nei
      8
    • De som er gode og gjennomtenkte, så.
      20

Anbefalte innlegg

Gjest Gjesta
Skrevet

Det syns ihvertfall jeg. Syns du at en god reklamesnutt har underholdningsverdi?

Kom med eksempler.....

Videoannonse
Annonse
Gjest MrsL
Skrevet

Ja, de som er gjennomtenkte så. Feks. "Heia Tufte." Den har vært min favoritt lenge. Også liker jeg alle disse Blendareklamene med barna i hvite skjorter som griser seg til, feks. "skal jeg sitte her i hele evigheten jeg da" :ler:

Og Lottomillionæreklamen med han Taxisjåføren........

Gjest Gjesta
Skrevet

he he jeg digger den Tufte reklamen, med han keeper`n ....... :sjarmor:

Særlig når han står i mål, og dytter vekk han dusten fra det andre laget............

Husker du Puppy Love - reklamen, da...? Om de to ungedommene som skulle på tur, også kjøpte han kondomer, og hun ob....... :ler:

Skrevet

Telenor reklamen der han fyren sier "har de skrevet bok om Ringenes Herre og nå..." gir meg latterkikk :hoho:

Skrevet
Telenor reklamen der han fyren sier "har de skrevet bok om Ringenes Herre og nå..." gir meg latterkikk :hoho:

Enig.

Også glemmer jeg aldri doffen har daua eller lottoreklamen med taxien.

Skrevet

Kondom vs. OB- reklama var kjempebra! :ler:

Eg likar veldig godt Tine melk, der ho bestemora blir irritert fordi barnebarnet drikk opp melka. Festlig!!

Skrevet

Den Kimsreklamen der den homofile bytter "by mistake" handlepose med en fotfallfan! Den er morsom!

"iiiik! ææææshj! Chips!!!"

:hoho:

Gjest gjest1
Skrevet

Ballroom blitz er min favoritt :D Han ser så rølp ut han taxisjåføren, tar helt av! :ler:

Gjest MrsL
Skrevet
he he jeg digger den Tufte reklamen, med han keeper`n ....... :sjarmor:

Særlig når han står i mål, og dytter vekk han dusten fra det andre laget............

Husker du Puppy Love - reklamen, da...? Om de to ungedommene som skulle på tur, også kjøpte han kondomer, og hun ob....... :ler:

Puppy Love reklamen er jo bare så søt da............

Tuftereklamen digger jeg rått.

Også den reklamen der de to gutta aldri får komme inn og spille fotball, de blir puffet vekk fra disken på bensinstasjonen og til slutt tror de bussen med fotballaget kjører fra dem og de hiver seg etter bussen for å finne ut at der sitter et helt jentelag :sjarmor:

Gjest marthepia
Skrevet

Jeg er generelt lei all reklame.

Ser man er film på tv3 går det bare 20 minutter..å så er det reklame som varer i nesten 5 minutter.

Gjest Gjesta
Skrevet

Enig.

:Nikke:

Også homsene som tar med seg feil pose hjem fra butikken. Den er like morsom hver gang :ler:

Gjest Catwoman
Skrevet

jepp. Reklame er gøy når de er laget bra.

feks.Ballroom Blitz reklamen, :hoho:

De fleste med han i badstua,

Telenor sine.

og den nye til Rema 1000 er bare helt genial.

og en mange andre og....

faktisk er det som regel de norske reklamene som er best, syns jeg.

Gjest Emera
Skrevet

Det er morsomt med humor-reklamer. Men jeg ser dem stort sett som en slags sketsjer. Og legger ofte ikke merke til hva de reklamerer for...

Skrevet

liker morsomme reklamer ja, og så er det noen av de "vanlige" som fenger også.

Favoritten nå er telenor sin.

Gjest Violetta
Skrevet
Det er morsomt med humor-reklamer. Men jeg ser dem stort sett som en slags sketsjer. Og legger ofte ikke merke til hva de reklamerer for...

Helt enig! :ler: Men disse bind- og shamporeklamene virker faktisk mot sin hensikt, i hvert fall på meg... :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet

Joda, mange reklamer er både morsomme og intelligent lagd. Liker også Telenor-reklamen (men misliker Telenor...), og så den parodien på Dressmann, husker ikke hva den er for, en eller annen matbutikk..

Litt paradoksalt, men kanskje ikke så rart, at mange norske dyktige regissører, manusforfattere o.a blir stuck i reklamebransjen framfor å lage orntlig film - det er der penga ligger.

Skrevet
Joda, mange reklamer er både morsomme og intelligent lagd. Liker også Telenor-reklamen (men misliker Telenor...), og så den parodien på Dressmann, husker ikke hva den er for, en eller annen matbutikk..

ICA ja, fniste skikkelig første gangen jeg så den. :ler:

Gjest seroxata
Skrevet

jeg digger den der ballroom blitz reklamen, samt mentosreklamen med alle fuglene! wuuh!

Gjest Gjesta
Skrevet

Jeg blir i dårlig humør av de Vg-badstua reklamene, jeg syns han fyren er så motbydelig at jeg blir kvalm....

Noen som husker Nescafe reklame følgetongen som gikk for mange år siden, om de to naboene som traff hverandre..... og så kom neste reklame som var liksom episoden etterpå......

Gjest Anonymous
Skrevet

Eg digga VG reklamene, Telenor og Rema1000 e bra.

Ica reklamene e so dum at eg berre flira...

Blenda guten ; "Er det ingen som vil ha stive klær?" e herlig. Han e so søøøt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...