Gå til innhold

Hjelp. Får ikke lastet ned Macromedia Flash Player.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

På en eller annen måte har jeg fått slettet Flash player fra pc`en. Jeg har prøvd å laste den ned men det går ikke. Først går jeg til "Macromedia Flash Player Download Center". Der trykker jeg på knappen "install now". Da kommer jeg til en annen side der det skal komme opp en nedlastings boks. Denne kommer ikke. Ikke har jeg en "gold bar" på toppen av siden jeg kan trykke på heller. Hva har skjedd? Hva er galt? Jeg begynner å bli desperat. Ungene kommer ikke inn på sidene de vil engang pga. dette. Kan noen glupe hoder hjelpe meg?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Er det virkelig ingen som kan hjelpe meg :grine: ? Finnes det noen annen utvei enn Flash for å komme inn på f.eks. cartoon network? Går det an å prøve å få noen til å laste ned flash til meg på en diskett eller cd og prøve å instalere derfra? Jeg er rimelig desperat nå. Ingen av de sidene ungene vil på går lenger.

Kan informere om at jeg har innstalert shockwave player, quick time og real player uten noe problem. Det er bare flash jeg ikke får opp nedlastingsboksen på.

Gjest Madeline
Skrevet

Siden ingen ser ut til å ville hjelpe, skal jeg komme med et par forslag. Sjekk at du ikke har pop up blokkering som hindrer nedlastingsvinduet å komme opp. Virker ikke det ville jeg gått inn på verktøy, og videre på administrere tilegg (hvis du har internett explorer). Se om noen av tilleggene er deaktivert. Er de det så aktiver de og se om det da hjelper (kan hende du må ta restart på maskinen).

Gjest Anonymous
Skrevet

Yeeeeeeeeeeeeessssssss. Det virket :hoho: . Tusen takk

Gjest Madeline
Skrevet

Så fint at du fikk det til. Hyggelig å kunne hjelpe.

• 4 år senere...
Skrevet

Hei

Jeg har et problem med pcen min, og lurer på om det er noen som kan hjelpe meg. Problemet er at jeg ikke får lastet ned Adobe Flash Player, hver gang jeg prøver å laste det ned låser explorer seg og lukker seg selv.

Det vil si hver gang jeg trykker download fryser bildet og ingenting skjer.

Lurte på om noen kan hjelpe meg med dette?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...