Gå til innhold

Noen som husker Nrk sitt pausesignal?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som husker det? Jeg husker at jeg har hørt det og jeg syns det var litt creepy.

Anonymkode: 58cdd...39a

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Den runde flerfargede greia med en pipelyd? I såfall så er den umulig å glemme, tinnitusen min lyder akkurat slik😥

Anonymkode: e6079...271

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
På 21.7.2019 den 13.45, skrue skrev:

Ja, husker dette. Men jeg er sikker på at jeg en eller annen gang også har hørt det gamle. Vet ikke hvor lenge det ble sendt, men er sikker på at jeg har hørt det en eller annen gang. Er 33 så da kan jo hende det gikk når jeg var kanskje 2 år. Er sikker på at jeg har hørt det på radio en gang.

• 4 uker senere...
Skrevet
På 22.7.2019 den 23.25, AnonymBruker skrev:

Ja, husker dette. Men jeg er sikker på at jeg en eller annen gang også har hørt det gamle. Vet ikke hvor lenge det ble sendt, men er sikker på at jeg har hørt det en eller annen gang. Er 33 så da kan jo hende det gikk når jeg var kanskje 2 år. Er sikker på at jeg har hørt det på radio en gang.

Kanskje du tenker på Eivind Grovens pausesignal? Du finner det her: https://no.m.wikipedia.org/wiki/Pausesignalet_og_kjenningssignalet 

Både Arne Nordheim og Eivind Groven lagde pausesignal for NRK. Jeg husker godt begge to. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...