Gå til innhold

Manne-mensen/kvinsen

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter med kvinsen vær måned hvor særlig humøret blir dårlig under syklusen. Fungerer de samme rådene som kvinner får for mensen også på kvinsen? 

Anonymkode: 35723...37a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg skjønte deg riktig opplever du symptomer på pms hver måned selvom du er mann? Det kan sikkert stemme ettersom at alt i naturen styres av sykluser. Når jeg har pms pleier jeg å lukke meg inne på rommet i et par dager og se på triste filmer som "Titanic" med lommetørkle og sjokolade og vet du hva? Det er faktisk jævlig deilig. Når tårene presser på er det deilig å slippe dem ut. Hvis du blir aggressiv kan jeg anbefale boksesekk hvis du har plass.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, snoren skrev:

Hvis jeg skjønte deg riktig opplever du symptomer på pms hver måned selvom du er mann? Det kan sikkert stemme ettersom at alt i naturen styres av sykluser. Når jeg har pms pleier jeg å lukke meg inne på rommet i et par dager og se på triste filmer som "Titanic" med lommetørkle og sjokolade og vet du hva? Det er faktisk jævlig deilig. Når tårene presser på er det deilig å slippe dem ut. Hvis du blir aggressiv kan jeg anbefale boksesekk hvis du har plass.

Ja det er sånn det føles ut. Jeg skal prøve å være litt alene under de verste periodene. Tusen takk.

Anonymkode: 35723...37a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...