AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #1 Skrevet 20. juli 2019 Flere som er i parforhold med en mann som nekter å kysse eller å slikke en kvinne nedentil, og som syns noe betydelig mangler i parforholdet uten det?! Selv syns jeg det er helt nydelig og nødvendig med begge deler, begge veier.. Anonymkode: 3bc5d...308
Hr. Aktiv Skrevet 20. juli 2019 #2 Skrevet 20. juli 2019 Nei, men jeg har vært sammen med ei dame som ikke ville kysse meg etter oral. Hun likte oral selv, men ikke gi.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #3 Skrevet 20. juli 2019 9 minutter siden, Hr. Aktiv said: Nei, men jeg har vært sammen med ei dame som ikke ville kysse meg etter oral. Hun likte oral selv, men ikke gi. Og? Anonymkode: 3bc5d...308
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #4 Skrevet 20. juli 2019 Hvem elsker ikke dette? Uavhengig om du er i forhold eller ikke. Det er tigth! Anonymkode: 08afa...535 3
Cinnamondiva Skrevet 20. juli 2019 #5 Skrevet 20. juli 2019 Det er jo den beste som finnes innen sex. Lokk han med på det he hd 5
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #6 Skrevet 20. juli 2019 9 minutter siden, Cinnamondiva skrev: Det er jo den beste som finnes innen sex. Lokk han med på det he hd + alt det andre, ikke sant?😉 Anonymkode: 08afa...535 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #7 Skrevet 20. juli 2019 4 minutter siden, Cinnamondiva said: Det er jo den beste som finnes innen sex. Lokk han med på det he hd Ja beste som finnes, og han elsker at jeg suger han, men nekter plent å gi noe igjen andre veien, eller kysse.. Kjenner det funker ikke for meg seksuelt uten!! Anonymkode: 3bc5d...308
FrodeF Skrevet 20. juli 2019 #8 Skrevet 20. juli 2019 50 minutter siden, AnonymBruker skrev: Flere som er i parforhold med en mann som nekter å kysse eller å slikke en kvinne nedentil, og som syns noe betydelig mangler i parforholdet uten det?! Selv syns jeg det er helt nydelig og nødvendig med begge deler, begge veier.. Anonymkode: 3bc5d...308 Og? 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #9 Skrevet 20. juli 2019 1 minutt siden, FrodeF said: Og? Og det er utrolig kjipt!! Og skjønner ikke hvorfor heller.. Og dine erfaringer er? Anonymkode: 3bc5d...308
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #10 Skrevet 20. juli 2019 Ja hadde en ex som ikke ville slikke, men ville ha blowjob selv hver kveld . Anonymkode: ebd35...58f
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #11 Skrevet 20. juli 2019 Kyssing er veldig intimt, for menn kan det gjerne føles mer intimt enn sex. For en mann som har problemer med intimitet kan kyssing være vanskelig. Dvs. en mann som sliter med å komme for nær et annet menneske. Er ikke sikkert det er tilfelle for typen din naturligvis, men er en mulighet. Anonymkode: f0d7c...fcf 1
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #12 Skrevet 20. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: Kyssing er veldig intimt, for menn kan det gjerne føles mer intimt enn sex. For en mann som har problemer med intimitet kan kyssing være vanskelig. Dvs. en mann som sliter med å komme for nær et annet menneske. Er ikke sikkert det er tilfelle for typen din naturligvis, men er en mulighet. Anonymkode: f0d7c...fcf Høres veldig riktig ut for min mann, og jeg savner det vanvittig mye, kyssing og oralsex som er en stor del av sex livet, merker jeg har lyst å kysse andre menn som er interessert, og drømmer om å bli slikket der nede så jeg også kan få en utløsning, så muligens best å finne seg en ny mann?! De jeg har vært ilag med før har aldri hatt problemer med det, og sex livet har vært en regelrett nytelse.. Anonymkode: 3bc5d...308 3
Dathos Skrevet 21. juli 2019 #13 Skrevet 21. juli 2019 at vi kysser etter at jeg har kommet i munnen hennes tenner meg vanvittig, men dessverre ikke noe som ikke kommer til å skje IR . 🙁
Gjest Frøken Diamant Skrevet 21. juli 2019 #14 Skrevet 21. juli 2019 Elsker begge deler.Kunne ikke hatt en mann som ikke likte det.
FluffyJuggernaut Skrevet 21. juli 2019 #15 Skrevet 21. juli 2019 Jeg kunne ikke vært sammen med noen som ikke likte å kysse, det er veldig viktig for meg. Jeg elsker å kysse og kline. Har også vært sammen med en som ikke likte oralsex, og når det ble slutt så bestemte jeg meg for at jeg skulle ikke ha sex med noen igjen som ikke likte å gi oralsex, for det var ett så pass stort savn når jeg var uten. Det er jo ikke så mye du kan gjøre TS. Så lenge du er sammen med han, så må du respektere hans grenser. Vil han ikke kysse eller gi oralsex så må du enten leve uten eller finne deg noen som kan gi deg det du trenger.
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #16 Skrevet 21. juli 2019 4 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Jeg kunne ikke vært sammen med noen som ikke likte å kysse, det er veldig viktig for meg. Jeg elsker å kysse og kline. Har også vært sammen med en som ikke likte oralsex, og når det ble slutt så bestemte jeg meg for at jeg skulle ikke ha sex med noen igjen som ikke likte å gi oralsex, for det var ett så pass stort savn når jeg var uten. Det er jo ikke så mye du kan gjøre TS. Så lenge du er sammen med han, så må du respektere hans grenser. Vil han ikke kysse eller gi oralsex så må du enten leve uten eller finne deg noen som kan gi deg det du trenger. Det sier du, helt til han dukker opp, alfahannen, og nedlegger deg. Da er du solgt. Da er du en dum tøyte som gjør hva som helst for han. Suger han, vrir deg i de merkeligste posisjoner, alt for hans nytelse. For det er din naturlige plass, som kvinne, å være underdanig, å underkaste deg mannen. Og ingen får deg mer på plass enn nettopp alfahannen. Han som nekter å gjøre noe for deg, han som forventer at du gjør alt for han. Nei, da kommer du krypende, og trygler og ber, om å få suge i deg all sæden hans. En mann som er så veik at han stiller opp for deg, sleiker deg, kysser deg etter at du har gitt han oralsex, vil være avtennende for deg. Det vil være nest inntil umulig for deg å klare å ha sex med en slik en. Det er ikke han som får blodet ditt til å koke av lyst. Det får derimot han som tar for seg blodet ditt til å gjøre. Kvinner mener aldri det de sier. Kvinner sier aldri det de mener. Anonymkode: 7c142...84f 1
FluffyJuggernaut Skrevet 21. juli 2019 #17 Skrevet 21. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det sier du, helt til han dukker opp, alfahannen, og nedlegger deg. Da er du solgt. Da er du en dum tøyte som gjør hva som helst for han. Suger han, vrir deg i de merkeligste posisjoner, alt for hans nytelse. For det er din naturlige plass, som kvinne, å være underdanig, å underkaste deg mannen. Og ingen får deg mer på plass enn nettopp alfahannen. Han som nekter å gjøre noe for deg, han som forventer at du gjør alt for han. Nei, da kommer du krypende, og trygler og ber, om å få suge i deg all sæden hans. En mann som er så veik at han stiller opp for deg, sleiker deg, kysser deg etter at du har gitt han oralsex, vil være avtennende for deg. Det vil være nest inntil umulig for deg å klare å ha sex med en slik en. Det er ikke han som får blodet ditt til å koke av lyst. Det får derimot han som tar for seg blodet ditt til å gjøre. Kvinner mener aldri det de sier. Kvinner sier aldri det de mener. Anonymkode: 7c142...84f Oh, please. Det der er noe av det største tullet jeg har lest, det verste er at det finnes menn som tror på dette alfa og beta tullet. For øvrig så er dette sitatet farlig "Kvinner mener aldri det de sier. Kvinner sier aldri det de mener". Respekter hva hun sier. Nei betyr nei. 10
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #18 Skrevet 21. juli 2019 11 minutter siden, FluffyJuggernaut skrev: Oh, please. Det der er noe av det største tullet jeg har lest, det verste er at det finnes menn som tror på dette alfa og beta tullet. For øvrig så er dette sitatet farlig "Kvinner mener aldri det de sier. Kvinner sier aldri det de mener". Respekter hva hun sier. Nei betyr nei. Jeg har ingen problemer med å ta kvinner bokstavelig. Det er kvinner som har et problem med at det de sier blir tatt bokstavelig. For som sagt, kvinner sier ikke det de mener og mener ikke det de sier. Jeg: "skal jeg betale for deg også?" hun: "nei, jeg betaler selv" Jeg: "okei" Dagen etter, sur, "hvorfor betalte du ikke for meg?", jeg, "nei, for du sa nei". Anonymkode: 7c142...84f
Coronas Skrevet 21. juli 2019 #19 Skrevet 21. juli 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Kyssing er veldig intimt, for menn kan det gjerne føles mer intimt enn sex. For en mann som har problemer med intimitet kan kyssing være vanskelig. Dvs. en mann som sliter med å komme for nær et annet menneske. Er ikke sikkert det er tilfelle for typen din naturligvis, men er en mulighet. Anonymkode: f0d7c...fcf Høres ut som min ex. Han likte ikke kyssing og ingen skulle vite noe om oss for da har han en svakhet og blir sårbar. Men han elsket å gå ned på meg og gi meg fantastiske orgasmer. Så han er nok best som ff .
AnonymBruker Skrevet 21. juli 2019 #20 Skrevet 21. juli 2019 Jeg er sammen med en slik mann, og har vært det i mange år. Jeg "får lov" til å kysse han av og til, men han står der bare uten å gjengjelde kysset, så kyssene våre er utrolig dårlige. Når det gjelder oralsex elsker han å motta, men liker ikke å gi. Han er ellers god i senga, samt glad i å kose, så jeg velger å leve med dårlig kyssing og null oralsex fordi forholdet vårt ellers er så bra. Anonymkode: a2734...427 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå