Gå til innhold

Hva synes du om homofili? Interessant å se hva folk mener og synes, selv i 2019.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt interessant å høre. Mange har forskjellige meninger om dette selv i 2019.

Hva synes du om homofili??

Jeg mener jo at alle har rett til å elske den man vil. Kjærlighet er kjærlighet. Men jeg mener at man også skal respektere de som mener noe annet også. De som overhode ikke synes noe om homofili skal få mene det, men kunne respektere selvom man ikke liker det. 😉

Anonymkode: 045e8...be7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg støtter homofile 100% men så er jeg bifil selv så det hadde vært veldig rart om jeg hadde problemer med det 😄

Fatter ikke hvorfor det skal være så farlig at to av samme kjønn er sammen så lenge begge ønsker det og aldersforskjellen ikke er upassende. Det skader ingen!

• Liker 5
Skrevet

Jeg synes at vi burde ha kommet lenger i 2019 enn at dette skulle være et tema. Jeg synes det er trist at unge mennesker må gå gjennom traumatiske opplevelser for å bli akseptert. Pride er utrolig viktig og dette er et tema som aldri kan bli snakket høyt nok om. Samtidig så mistenker at visse folk går skikkelig inn for å være spesielle, typ "pan, transseksuell, heks med forkjærlighet for trær og pandaer >.<"

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, snoren skrev:

Jeg synes at vi burde ha kommet lenger i 2019 enn at dette skulle være et tema. Jeg synes det er trist at unge mennesker må gå gjennom traumatiske opplevelser for å bli akseptert. Pride er utrolig viktig og dette er et tema som aldri kan bli snakket høyt nok om. Samtidig så mistenker at visse folk går skikkelig inn for å være spesielle, typ "pan, transseksuell, heks med forkjærlighet for trær og pandaer >.<"

Det st noen har kjærlighet for trær og ikke levende ting blir jeg nok aldri å forstå.

Så en dokumentar en gang i fjor om en mann i 30 årene, han fikk orgasme ved å ha sex med eksosrøret på gamle biler.. Nye biler kunne han kysse på å kose med men ikke ha sex med.

Men for all del. Men hadde nok begynt å lure hadde jeg sett noen ha sex med potta på min bil. 

• Liker 4
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det st noen har kjærlighet for trær og ikke levende ting blir jeg nok aldri å forstå.

Så en dokumentar en gang i fjor om en mann i 30 årene, han fikk orgasme ved å ha sex med eksosrøret på gamle biler.. Nye biler kunne han kysse på å kose med men ikke ha sex med.

Men for all del. Men hadde nok begynt å lure hadde jeg sett noen ha sex med potta på min bil. 

Den fetisjen er på grensen til pervers. Håper for all del han kjøper disse gamle bilene og har en garasje til griseriet sitt før han stikker kuken inn i eksosrøret.

• Liker 2
Skrevet

Jeg skjønner ikke at noen skulle mene noe om det. Hvem folk vil ha sex med og ha kjærlighetsrelasjoner til raker ingen med unntak fra de involverte. Dette burde vært en del av «normalen» fra tidenes morgen.  

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
18 minutter siden, Deerinspotlight skrev:

Jeg støtter homofile 100% men så er jeg bifil selv så det hadde vært veldig rart om jeg hadde problemer med det 😄

Fatter ikke hvorfor det skal være så farlig at to av samme kjønn er sammen så lenge begge ønsker det og aldersforskjellen ikke er upassende. Det skader ingen!

Hva er en upassende aldersforskjell da? 

Til ts: jeg respekterer ikke andres syn på mennesker hvis de ikke mener at andre er likeverdige dem. Jeg respekterer dem som mennesker, men ikke menneskesynet deres. 

Homofile og de fleste andre legninger ee helt ok i min bok. 

Anonymkode: d27d3...bbe

• Liker 2
Skrevet

Jeg er homofil selv og er stort blir stort sett sett på som likeverdig fra de fleste, men blir regelrett hatet fra de kristne på menighetene jeg gikk på som kristen. At de kan ha et slikt hat mot mennesker og samtidig påstå de ikke hater gjør meg regelrett fly forbannet. Den jævla bibelen hater oss den også, tragisk at en gammel utdødd bok skal spre så mye hat om oss også den dag i dag... 😢

• Liker 8
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Til ts: jeg respekterer ikke andres syn på mennesker hvis de ikke mener at andre er likeverdige dem. Jeg respekterer dem som mennesker, men ikke menneskesynet deres. 

Samme som ville vært upassende mellom mann og kvinne. Om jeg går nærmere inn på det blir det bare off-topic diskusjon om aldersforskjeller i stedet så la oss prøve å holde oss til tema.

AnonymBruker
Skrevet

Love is love🏳️‍🌈 

heldigvis begynner homofobe i Norge å bli en gruppe som bare blir mindre og mindre👍🏼

Anonymkode: 4d0a2...c71

• Liker 4
Skrevet

Er hetero og har aldri hatt problemer med homofile, skjønner det heller ikke. Homofile eller ikke...det endrer da ikke personen på noen som helst måte. Er kristen forresten..noen påstår bibelen sier at det å være homofil er en sinn men herlighet, er mye i bibelen som er en sinn som vi likevel gjør. Men å være homofil er liksom helt TABU? .... 

Hele min familie er kristne. Vi har 2 homofile i vår familie og kunne ikke brydd oss mindre. Det gjør oss lykkelig at de var åpne og ærlig med oss❤

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

ER folk så tolerante som det virker i denne tråden? 

Folk har nemlig en evne til å være tolerante når det er snakk om folk generelt. Men er det en nær venn eller nær familie så er de ikke så tolerante likevel. 

Kanskje spørsmålet kan snus litt: om din beste venn kom ut av skapet som homofil: hvor tolerant hadde du vært? 

Anonymkode: b34ca...97a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje spørsmålet kan snus litt: om din beste venn kom ut av skapet som homofil: hvor tolerant hadde du vært? 

Tre av mine beste venner kom ut av skapet etter vgs. Det forandret ingenting. Jeg er bare glad for at de kunne være seg selv åpent og vennskapene har vi selvfølgelig beholdt. 

Anonymkode: d8c14...7d8

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Vært i skapet hele livet, ble møtt av nesten bare forståelse og aksept. Så klart litt sjokk og, men var mer forberedt på skam. Love is love. 

Anonymkode: aae5d...5e1

• Liker 2
Skrevet

La folk få være den de er😊

Skrevet

Det synes jeg er helt greit.  Folk må være den de er. 

AnonymBruker
Skrevet

Synes det er et merkelig og ekkelt livsstilsvalg. Men så lenge det ikke påvirker mitt liv er det greit og de må de få leve som de vil

Anonymkode: 2e47b...604

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mener det samme om homofili som heterofili. 

Anonymkode: 965fa...b70

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

ER folk så tolerante som det virker i denne tråden? 

Folk har nemlig en evne til å være tolerante når det er snakk om folk generelt. Men er det en nær venn eller nær familie så er de ikke så tolerante likevel. 

Anonymkode: b34ca...97a

Det hadde vært drømmen 😂 hilsen ei Panfil

Anonymkode: cacc5...2ec

AnonymBruker
Skrevet
7 hours ago, AnonymBruker said:

15 og 50, for eksempel. Eller 15 og 25.

Anonymkode: 45d2c...ba0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...