Gå til innhold

DP

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
8 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Husk at peniser gir etter, og er dermed mykere og mer fleksibel enn leketøy. Derfor går det som regel veldig bra. (Har testet DP og dobbel vaginal)

Testet også dobbel vaginal i «kampens hete»😂 Men reflekterte litt over det i ettertid, og bekymret meg over at jeg er veldig vid som fikk inn to på en gang. Men man blir vel veldig fleksibel i musa når man er kåt. 

Anonymkode: 692d6...159

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan fant du han som skal bli med? Det samme til dere som har gjort det? Hvordan finner dere den andre mannen? 

Anonymkode: 349d9...88e

AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Testet også dobbel vaginal i «kampens hete»😂 Men reflekterte litt over det i ettertid, og bekymret meg over at jeg er veldig vid som fikk inn to på en gang. Men man blir vel veldig fleksibel i musa når man er kåt. 

Anonymkode: 692d6...159

Er kjedelig å være for trang, fordi da får man jo aldri oppleve to i musa samtidig, så kos deg du.😉

Anonymkode: d7fe5...905

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
1 time siden, LiseOslo skrev:

ja, og hva er problemet med det?

Det samme spør jeg.

AnonymBruker
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvordan fant du han som skal bli med? Det samme til dere som har gjort det? Hvordan finner dere den andre mannen? 

Du får det ut til å høres som det er vanskelig å finne menn for sex 😂

Anonymkode: e4c6f...1c2

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Har prøvd men syntes det ble litt ubehagelig, men er veldig av/på om det funker med anal til vanlig også. Men dp med 2 i vagina er himmelsk, man blir så sprengt og fylt opp. Min fyr tenner ekstra på akkurat det momentet at to peniser gnis mot hverandre inni meg. Men nå er han bi da. Vi har funnet ekstra menn til trekant på sexdating sider. 

Anonymkode: ece9d...f2a

• Liker 1
Skrevet
2 timer siden, LiseOslo skrev:

ja, og hva er problemet med det?

For en heterofil mann er jo ikke dette særlig interessant. Hvorfor røre rundt med en annen mann? 

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Det samme spør jeg.

Det sier jo seg selv at en heterofil mann ikke er så interessert i å gni penisen sin sammen med en annen manns penis. Skal to menn inn i èn vagina blir jo de to penisene skviset sammen og gnidd mot hverandre. Det er vel bare bifile som er interessert i det.

Anonymkode: 58b72...09d

• Liker 1
Skrevet
21 minutter siden, OnFire said:

For en heterofil mann er jo ikke dette særlig interessant. Hvorfor røre rundt med en annen mann? 

Men slipp deg nå litt løs da... det er ikke farlig i det hele tatt å komme borti en av samme kjønn 😄 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Alterego666 skrev:

Det samme spør jeg.

Crossing Sword. Selv grisegutten over alle grisegutter, Ron Jeremy, nekter å være med på det😁

Anonymkode: 1b763...426

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Du får det ut til å høres som det er vanskelig å finne menn for sex 😂

Anonymkode: e4c6f...1c2

Nei, er jo ikke det, men hvor? Si om meg og min mann skulle gjort dette, så kan man jo ikke finne hvilken som helst mann. Om det var en kollega, kan det ko komme ut på arbeidsplassen. Er det en kompis kan det jo komme ut blant de andre vi kjenner. Er det en fremmed kan jo det bli utrygt. 

Det er litt risiko fylt. 

Skrevet
2 timer siden, LiseOslo skrev:

Men slipp deg nå litt løs da... det er ikke farlig i det hele tatt å komme borti en av samme kjønn 😄 

Hva er fordelene, som veier opp for ulempene? Hvis jeg er med på MMK-trekant og DP, så blir det KKM-trekant med en heit dame senere? :laugh:

Gjest Alterego666
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det sier jo seg selv at en heterofil mann ikke er så interessert i å gni penisen sin sammen med en annen manns penis. Skal to menn inn i èn vagina blir jo de to penisene skviset sammen og gnidd mot hverandre. Det er vel bare bifile som er interessert i det.

Hva om det bare føles deilig der og da? Hva er den store krisen?

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Alterego666 skrev:

Hva om det bare føles deilig der og da? Hva er den store krisen?

Da er det bare å innse at du innerst inne er bifil. Det er jo ingen krise.

Gjest Alterego666
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da er det bare å innse at du innerst inne er bifil. Det er jo ingen krise.

1: Dette handler ikke om meg.

2: Man kan ha sex med samme kjønn uten å være hverken homo- eller bifil. Masse sex, faktisk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...