Beskjeden Skrevet 20. juli 2019 #1 Skrevet 20. juli 2019 (endret) Jeg har nettopp lest masse om micellarvann, og lurer på om det er noen her som har prøvd dette?Sånn jeg har forstått det så ble det først framstilt i frankrike pga hardt vann, og skulle derfor erstatte springvann i hudpleierutinen. Men er det noe vi "trenger" her i norge, eller er det overflødig? Jeg vil gjerne høre deres erfaringer og evt hvilke merker som er bra! Endret 20. juli 2019 av Beskjeden Rot med avsnitt!
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #2 Skrevet 20. juli 2019 Dette syns jeg høres ut som rent sludder og tilnærmet svindel for å få deg til å kjøpe produktene deres. De vil tjene penger på uvitende kunder. Anonymkode: fa7dc...dc2 1
snoren Skrevet 20. juli 2019 #3 Skrevet 20. juli 2019 Hvis du er ute etter et produkt som kan fjerne sminken din gjør denne en dårlig jobb, men det den derimot gjør er å fjerne restene etter du har brukt sminkefjerner.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #4 Skrevet 20. juli 2019 1 minutt siden, snoren skrev: Hvis du er ute etter et produkt som kan fjerne sminken din gjør denne en dårlig jobb, men det den derimot gjør er å fjerne restene etter du har brukt sminkefjerner. Okei, så den gjør en dårlig jobb på å fjerne sminke, men den fjerner restene som sminkefjerneren ikke tar? Anonymkode: fa7dc...dc2
Nerine_ Skrevet 20. juli 2019 #5 Skrevet 20. juli 2019 Nei den fjerner mye mer rester enn rent vann. Bruker den etter oljerens hvis jeg ikke skal dusje (da bruker jeg rensegel etter oljerens).
Nerine_ Skrevet 20. juli 2019 #6 Skrevet 20. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Okei, så den gjør en dårlig jobb på å fjerne sminke, men den fjerner restene som sminkefjerneren ikke tar? Anonymkode: fa7dc...dc2 Stort sett så må det dobbel renserutine til for å fjerne absolutt all makeup. 1
Beskjeden Skrevet 20. juli 2019 Forfatter #7 Skrevet 20. juli 2019 1 minutt siden, snoren skrev: Hvis du er ute etter et produkt som kan fjerne sminken din gjør denne en dårlig jobb, men det den derimot gjør er å fjerne restene etter du har brukt sminkefjerner. Nei, egentlig ikke, jeg bruker lite sminke. Men kanskje til å fjerne støv og skit? Eller til hytte/ teltturer uten tilgang på vann. Jeg er egentlig bare nysgjerrig på produktet etter å ha lest masse om det på nett.
AnonymBruker Skrevet 20. juli 2019 #8 Skrevet 20. juli 2019 1 minutt siden, Nerine_ skrev: Stort sett så må det dobbel renserutine til for å fjerne absolutt all makeup. Joda, men å sette "den som ikke fjerner sminke så godt" til å fjerne restene av sminken som sminkefjerneren ikke tar - DEN kjøper jeg ikke. Da ville jeg heller kjøpt en bedre sminkefjerner. Og hva i alle dager har "hardt" eller "mykt" vann med saken å gjøre? jeg leser mer enn gjerne en vitenskapelig artikkel som dette produktet er basert på - men jeg syns dett høres ut som et billig salgstriks. Referer til Friendsepisoden hvor Monica og Pheobe vokser leggene sine med voks som er smertefri fordi det er brukt hittili uoppdagete midler fra dypet av regnskogen i miksturen........... Anonymkode: fa7dc...dc2
Nerine_ Skrevet 20. juli 2019 #9 Skrevet 20. juli 2019 (endret) 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, men å sette "den som ikke fjerner sminke så godt" til å fjerne restene av sminken som sminkefjerneren ikke tar - DEN kjøper jeg ikke. Da ville jeg heller kjøpt en bedre sminkefjerner. Og hva i alle dager har "hardt" eller "mykt" vann med saken å gjøre? jeg leser mer enn gjerne en vitenskapelig artikkel som dette produktet er basert på - men jeg syns dett høres ut som et billig salgstriks. Referer til Friendsepisoden hvor Monica og Pheobe vokser leggene sine med voks som er smertefri fordi det er brukt hittili uoppdagete midler fra dypet av regnskogen i miksturen........... Anonymkode: fa7dc...dc2 Greia med dobbel renserutine er at den første bør være en oljerens som løser opp makeupen/solkrem/dagkrem, og rens nummer to fjerner de siste restene og oljen slik at huden er klar for hudpleie (serum, krem osv). Siden du mener at man bare kan kjøpe en bedre sminkefjerner går jeg utifra at du ikke er så opptatt av hverken hudpleie eller makeup? Du kan jo prøve selv etter en dag (eller på morgenen): ta en bomullpad med vann og en med micellar og se hvilken som fjerner mest "grums"🙂 Endret 20. juli 2019 av Nerine_
Beskjeden Skrevet 20. juli 2019 Forfatter #10 Skrevet 20. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Joda, men å sette "den som ikke fjerner sminke så godt" til å fjerne restene av sminken som sminkefjerneren ikke tar - DEN kjøper jeg ikke. Da ville jeg heller kjøpt en bedre sminkefjerner. Og hva i alle dager har "hardt" eller "mykt" vann med saken å gjøre? jeg leser mer enn gjerne en vitenskapelig artikkel som dette produktet er basert på - men jeg syns dett høres ut som et billig salgstriks. Referer til Friendsepisoden hvor Monica og Pheobe vokser leggene sine med voks som er smertefri fordi det er brukt hittili uoppdagete midler fra dypet av regnskogen i miksturen........... Anonymkode: fa7dc...dc2 Hardt vann inneholder mye kalsium og magnesium og kan gi tørr/irritert hud. Det er derfor produktet er utviklet så jeg vil nå si at det har allt med saken å gjør!
Nerine_ Skrevet 20. juli 2019 #11 Skrevet 20. juli 2019 14 minutter siden, Beskjeden skrev: Nei, egentlig ikke, jeg bruker lite sminke. Men kanskje til å fjerne støv og skit? Eller til hytte/ teltturer uten tilgang på vann. Jeg er egentlig bare nysgjerrig på produktet etter å ha lest masse om det på nett. Den er fin å bruke på morgenen før hudpleie, istede for kun vann.
Beskjeden Skrevet 20. juli 2019 Forfatter #12 Skrevet 20. juli 2019 3 minutter siden, Nerine_ skrev: Greia med dobbel renserutine er at den første bør være en oljerens som løser opp makeupen/solkrem/dagkrem, og rens nummer to fjerner de siste restene og oljen slik at huden er klar for hudpleie (serum, krem osv). Siden du mener at man bare kan kjøpe en bedre sminkefjerner går jeg utifra at du ikke er så opptatt av hverken hudpleie eller makeup? Du kan jo prøve selv etter en dag (eller på morgenen): ta en bomullpad med vann og en med micellar og se hvilken som fjerner mest "grums"🙂 Hvilket merke anbefaler du? Jeg ser at de fleste merker som går igjenn i anbefalinger er "rimelige" apotek eller dagligvaremerker. Så tenker at det koster ikke skjorta å prøve ut!
Beskjeden Skrevet 20. juli 2019 Forfatter #13 Skrevet 20. juli 2019 2 minutter siden, Nerine_ skrev: Den er fin å bruke på morgenen før hudpleie, istede for kun vann. Ja, har ofte tenkt at å bruke rens om morgonen er unødvendig visst jeg har renset om kvelden!
Nerine_ Skrevet 20. juli 2019 #14 Skrevet 20. juli 2019 4 minutter siden, Beskjeden skrev: Hvilket merke anbefaler du? Jeg ser at de fleste merker som går igjenn i anbefalinger er "rimelige" apotek eller dagligvaremerker. Så tenker at det koster ikke skjorta å prøve ut! Akkurat nå bruker jeg bare Garnier🙂
Beskjeden Skrevet 20. juli 2019 Forfatter #15 Skrevet 20. juli 2019 3 minutter siden, Nerine_ skrev: Akkurat nå bruker jeg bare Garnier🙂 Ok! Takk😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå