Gå til innhold

Slanke piller fra legen

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg vurderer om jeg skal ta skrittet og gå til legen min og få resept på slankepillen. Jeg er 25 kilo overvektig, og dette begynner virkelig å tære på psyken min nå. Er såååå veldig klar for å få igjen kroppen min.

Er der noen som har erfaring med disse tablettene, virker de, er der bivirkninger???

Takknemlig for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Slankepillen???

Tror nok den beste måten du kan gå ned i vekt på er sunt kosthold og regelmessig mosjon!

Begynn med å spasere en halv time noen ganger i uken og deretter hver dag. Øk lengden på turene og tempoet etter hvert.

Meld deg inn i treningsstudio og få hjelp der. De legger opp riktig treningsprogram for deg hvis du spør.

Spis mye frukt og grønt.

Det hjelper også å spise ofte (ikke mye) for å få opp forbrenningen igjen.

Få med deg noen venninner så går dette mye lettere. Da kan dere holde motivasjonen oppe sammen.

Men husk - dette tar tid! Går man for fort ned i vekt, er det sjanse for at man går like fort opp igjen, og da gjerne til mer enn det du veide før du begynte å trimme.

Det var nok ikke dette svaret du ventet deg, men jeg tror dette er den mest fornuftige måten å gå ned i vekt på. Piller og pulver har jeg personlig ikke særlig mye tro på. Men hver sin lyst!

Lykke til uansett :)

_________

Mette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...