Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #1 Skrevet 7. mai 2005 Hvem har dere som internett leverandør.. Jeg fikk lyse på onsdag, for en FART.. 8) 4mbit opp og ned.. Fantastisk.. Hadde nextgentel før det, var stort sett fornøyd med de og.. Men lyse er jo helt vilt..
Gjest Violetta Skrevet 7. mai 2005 #2 Skrevet 7. mai 2005 Jeg har Telenor ADSL fordi jeg dessverre har bindingstid på det og ikke vet konsekvensen av å bryte bindingstiden.
xray Skrevet 7. mai 2005 #3 Skrevet 7. mai 2005 Har også TELEHOR.... PS bytter du levrandør i bindingstid, har du har 12 mnd kontrakt, å vil bytte etter 8 mnd så må du betale for de neste 4 mnd også.. :cry:
Gjest Spacegirl Skrevet 7. mai 2005 #4 Skrevet 7. mai 2005 Jeg har også Telenor ADSL, men jeg er faktisk veldig fornøyd med Telenor (virker ikke som det er så mange andre her som er det). De er litt dyre, men hastigheten er alltid stabil, og alltid godt over den hastigheten jeg betaler for. Det har vært utrolig lite trøbbel med forbindelsen i forhold til hva jeg har hørt andre fortelle som bruker andre leverandører. Syns også at jeg har fått god hjelp fra kundeservice de gangene jeg har trengt det. Kommer nok til å fortsette å bruke Telenor ja
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2005 #5 Skrevet 7. mai 2005 Bytt til lyse, vanvittig mye raskere for samme prisen..
Cronos Skrevet 7. mai 2005 #6 Skrevet 7. mai 2005 Tror ikke Lyse leverer og hele landet. Jeg har 10mbit begge veier fra BBB, men de leverer bare til noen utvalgte steder her i Oslo.
Gjest Violetta Skrevet 7. mai 2005 #7 Skrevet 7. mai 2005 Grunnen til at jeg er misfornøyd med Telenor er blant annet problemer med stabilitet. Jeg synes også at det har vært vanskelig å få svar dersom jeg har hatt problemer med noe. De er jo også dyrere enn andre. Opererer alle med bindingstid?
Cronos Skrevet 8. mai 2005 #8 Skrevet 8. mai 2005 Tror ikke alle har bindingstid, nei. Du kan jo ta en titt på denne oversikten: www.telepriser.no
Gjest Anonymous Skrevet 8. mai 2005 #9 Skrevet 8. mai 2005 Lyse leverer bare i Rogaland, det lønner seg å være fra vestlandet.. 8) HEIA VIKING
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå